NÅ REISER VI!

Da er vi omsider på flyplassen! Så herlig å være her. Vi kom frem litt senere enn hva vi kanskje burde ha gjort, så mildt sagt stressede meg hadde katastrofetanker fra ende til annen. Tenkte vi ikke kom til å rekke å spise før måtte spise, at vi først måtte på toalettet med barna og “Hvordan i alle dager skulle vi rekke alt” som endte i at jeg ikke trodde vi kom til å rekke flyet av alle ting.. Dramatisk ja. Fredrik sier alltid at jeg kan være så dramatisk noen ganger, og etter i dag kan jeg ikke si at han ikke har rett. Men vi rakk da alt vi skulle, vi!

Nå holder vi på å spise litt, og skal snart gå på flyet! Jeg er egentlig nødt til å gå nå for å rekke flyet, og etter noen timer på fly gjenstår en busstur på ca 45 minutter. Med andre ord snakkes vi fra Mallorca, fine dere!

10 kommentarer

Siste innlegg