FERIETID MED GUTTENE MINE

God morgen alle sammen! I dag vekket Noah meg klokken kvart på syv, så da fikk han se litt på tegneserievideoer mens jeg gikk i dusjen, og så fikk han på seg morgenkåpen og vi hadde litt kosetid alene mens Leo fortsatt sov. Nå sitter vi alle sammen i hotellsenga med spansk Disney Junior på skjermen, og skal straks gå ned for å spise litt frokost! 

Jeg merker at barna liker seg veldig godt her nede, spesielt Leo som synes det er helt perfekt å bruke dagene på å spise is, leke på lekeplassen med lillebror og mamma, og bare slappe av og kose seg i solen. Ikke så rart akkurat, så bra som han har det! Han er litt redd for vannet, så det har ikke blitt veldig mye bading enda på Leo selv om han går litt i vannet for seg selv – men det er heldigvis noen dager igjen, så får vi bare ta det rolig og håpe på at han synes det er like gøy som det Noah synes når han skal bade ordentlig. Noah badet nemlig i havet i går ettermiddag med meg, og som han koste seg! Vannet her er krystallklart og hver gang det kom en bølge mot oss når vi gikk utover i havet, så lo han med den fine lille latteren sin. Det var så herlig! 

Værmeldingene ombestemmer seg hver andre time, men vi håper likevel på nok en dag i strålende vær. Det er kun en ting som mangler, og det er Fredrik, som jeg virkelig savner av hele mitt hjerte!

7 kommentarer

Siste innlegg