SÅNN ER DET Å HA BARN

Hei dere!

Da er vi kommet tilbake til hotellrommet nå for et par timer siden. Jeg fikk lagt en sovende Noah i sengen sin, og slappet av litt selv. Han var veldig sliten etter en dag full av nye inntrykk, og sovnet i vognen sin mens vi var ute etter å ha spist litt middag ute. Det er den travleste middagen vi har spist ute siden vi kom hit tror jeg. Leo løp i alle retninger, knuste et glass, skrek uten grunn med Noah, la seg på gulvet, tok av seg sandalene og gjemte den ene, og bar en stor stein fra lekeplassen (som lå utenfor restauranten) inn der hvor vi spiste på en stol. Haha, hva skal man si? Han er ganske livlig om dagen! 

Før pleide jeg å kvie meg litt for å gå ut å spise med Leo, som for øvrig var før vi fikk Noah. Jeg var redd for at han skulle lage masse støy, være urolig og utålmodig. Det har jeg sluttet med! Sånn er det å ha barn. Spesielt når de er i trassalderen. Man må bare gjøre så godt man kan og si ifra om de gjør noe de ikke skal gjøre, forklare og være så tålmodig man kan. Det er jo sånn de lærer til å bli anstendige mennesker i fremtiden ♥ Eller hva?

Nå venter en lang dag på stranden i morgen så jeg er nødt til å få lagt meg snarest mulig. En litt sen oppdatering i dag, men bedre sent enn aldri! 

Håper dere har hatt en super tirsdag!

5 kommentarer

Siste innlegg