DEN SISTE KVELDEN

God kveld! Her startet dagen med et brak, bokstavelig talt – det tordnet, lynet og regnet som bare det. Noah og jeg var nede ved bassengene i halv åtte tiden på morgenen, men måtte snu etter noen minutter på grunn av det dårlige været. Etter vi hadde spist deilig hotellfrokost alle sammen, og slappet litt av på hotellrommet, ble det omsider en del sol og vi kunne legge oss i solen ved bassengene likevel. Det varte ikke sånn alt for lenge i dag, men et par timer i solen ble det i hvert fall. Nå i morgen er det spådd bedre, og vi reiser på kvelden i morgen og får heldigvis hele dagen her i Spania til å bade med barna, slappe av i solen, og bare nyte det aller siste av den herlige ferien vi har hatt.

Men nå er det vår siste kveld her nede, og jøye meg som tiden har flydd! Det føles ikke ut som at det i morgen er en uke siden vi tok fly og dro på ferie. Jeg håper virkelig flyreisen tilbake til Norge går like knirkefritt som flyreisen hit gikk, og jeg gleder meg såå mye til å se min kjære Fredrik igjen! Vi har snakket sammen på videosamtale flere ganger denne uken, både med og uten barna. Han savner guttene veldig mye naturligvis, meg også. Det skal bli så godt å komme hjem til han igjen ♥

Jeg skriver til dere fra sengen nå. Ungene sovnet for en halv time siden og jeg hører de puster mens øyelukkene mine bare blir tyngre og tyngre jo mer jeg trykker på tastaturet. Føler meg helt kjørt! Det er jammen ikke bare-bare å være på ferie med to små barn altså. Det skal jeg gladelig innrømme. Men så koselig som vi har hatt det!

Jeg gleder meg til å skrive til dere fra vår siste feriedag i morgen før vi drar hjem. Ha en kjempefin kveld alle sammen!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg