SAVNET HAR VÆRT STORT!

I dag tidlig klokken halv syv på morgenen, kom vi endelig inn dørene her hjemme etter å ha vært på reisefot med barna siden klokken 20.00 i går kveld. Jeg hadde altså ikke sovet før vi kom hjem, så jeg sto opp klokken 14:00 i dag og da hadde barna allerede vært våken mange timer med pappaen sin!

Fredrik var såå glad for å se oss igjen, og jeg var så glad for å se han igjen også. Jeg har savnet han så mye at det har gjort helt vondt, jeg hadde helt sommerfugler i magen når jeg endelig fikk se han igjen i dag tidlig!

Processed with VSCO with f2 preset

{

Det er så utrolig godt å være hjemme igjen♥

7 kommentarer
    1. “Milf” wow. Virkelig? Tror ikke jessica skal bry seg så mye om det. De er bare dårlige venner mot Fredrik da isåfall. Så lenge Fredrik elsker jessica er det forresten det som betyr noe:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg