NÅ GIR JEG OPP

Hei alle sammen! Nå gir jeg opp altså dere.. Haha! I dag har jeg nemlig gjort en endring jeg skulle ha gjort for lenge siden, jeg har endelig fått farget håret mitt igjen! Herregud altså, nå var det blitt helt oransje-utvasket nederst og jeg hadde heldigvis to pakker med lys brun hårfarge liggende her. Planen var det å få bort det utvaskede oransje håret mitt nederst, og få jevnet ut hårfargen min slik at alt ble brunt. Det endte dessverre med at det nå er blitt nesten svart og på flere små punkt ble det også flekkete. Haha, det er altså så typisk.. Hver gang jeg gjør noe med håret mitt hjemme ender det i katastrofe. Jaja! Haha, nå det hørtes det ut som at jeg tok dette veldig tungt, og det gjør jeg ikke. Det er jo bare hår. Men det er nok på høy tid for meg å rett og slett gi opp å være så positiv og entusiastisk til å gjøre ting som dette selv, og heller komme meg til frisøren når det trengs!

Ellers har fridagen til Fredrik vært kjempekoselig! Leo hadde blitt så glad da Fredrik kom for å hente han i barnehagen tidligere i dag, og vi har hatt en helt vanlig og fin torsdag hittil. Jeg lovde Fredrik at jeg skulle rydde soverommet og klærne mine i dag, så det må gjøres etterpå. Ironisk nok er han blitt den ryddige av oss nå – tidligere var det meg. For å si det sånn, jeg er glad dere ikke skal se soverommet vårt i dag. Heh!

Sjekk den linselunsa da! Herregud, jeg knakk sammen i latter da jeg så på bildene Fredrik tok av meg i stad. Verdens fineste lille linselus da, i det minste ♥ Nå tror jeg den stakkars samboeren min begynner å rimelig sulten ettersom vi enda ikke har spist middag, så jeg må gå nå før jeg får skikkelig dårlig samvittighet. Ha en kjempefin torsdag videre, snart er det heldigvis helg!

15 kommentarer

Siste innlegg