JEG BLE SÅ OVERRASKET!

Hei alle sammen! Nå er barna lagt og jeg hadde endelig muligheten til å oppdatere dere litt igjen. Det går unna, altså! Jøye meg.

Gjett hva som skjedde i går? Noah var så utrolig nærme å ta sitt aller første skritt! SÅ nær. Gjett om vi ble overrasket! Jeg forventet det ikke, så jeg fikk veldig store øyne for å si det sånn. Det er så gøy å se hva han lærer på så kort tid nå. Han har stått alene i en ukes tid, og derfra husket jeg at det gikk veldig fort med Leo. Foreløpig bør jeg vel egentlig bare nyte at jeg kun har en liten gutt å løpe etter som løper selv, men det er så spennende å vite at han snart går på egenhånd, og ikke minst å se hvor stolt han blir selv når han skjønner at han er flink og får til noe nytt ♥

(Ja, Leo sovnet faktisk i bakgrunnen. Haha!)

Foreldrene mine dro rundt middagstider i dag sammen med søsteren min. Vi spiste familiemiddag alle sammen før vi dro, Fredrik og guttene var naturligvis også med. Ellers har deler av dagen gått av til å rydde etter bursdagen, men akkurat der skal jeg ikke ta så mye av æren selv. Fredrik har stått for det meste av ryddingen, og jeg sto for det meste av pyntingen før selskapet! En super fordeling etter min mening, men det er mulig Fredrik fikk litt mer å gjøre. Han er litt for snill med meg tror jeg. I morgen står ettårs-kontroll med Noah på planen, det gleder jeg meg veldig til. Hver dag med den lille skatten min er en dag jeg gleder meg til – det gjelder dem begge to.

Det hadde vært så gøy å kunne dele video med dere i løpet av den neste uken at Noah går, for jeg tror nemlig det er snakk om dager nå før han tar sine aller første ordentlige skritt. Jeg håper dere har hatt en kjempefin helg! Nyt de resterende timene av helgen da, det skal i hvert fall vi ♥

10 kommentarer

Siste innlegg