EN VELDIG STOLT PAPPA

I dag da jeg fikk dratt den trøtte kroppen min ut av sengen klokken elleve (!) var jeg litt forvirret fordi Fredrik ikke hadde vekket meg. Han lovde meg å gjøre det, men han synes jeg “sov så fredelig” i sengen, så derfor ville han vente til jeg våknet av meg selv. Haha, jeg ville ikke bli irritert på han heller fordi han mente det jo bare godt!

Synet som møtte meg ute i stuen var to storfornøyde barn en og veldig stolt (og litt rørt) pappa som kunne fortelle meg at Noah sa pappa i dag for første gang! To sekunder etter at Fredrik fortalte meg det, så sto han der og kikket på oss mens han sa det så jeg fikk det med meg også. Så sto han bare der ved sofaen og smilte bredere enn noen gang. Nå skal jammen meg han begynne å snakke også, og herregud så gøy det er!

Jeg husker enda de gangene da Leo sa pappa og mamma for første gang, og hvor overrasket og glade vi ble da også. Det er på ingen måte annerledes denne gangen hvor det er Noah som skal lære seg alt fra å gå til å snakke, og det er ikke noe rart at Fredrik er litt ekstra stolt i dag synes jeg ♥

Klem

6 kommentarer

Siste innlegg