JEG SAVNER DET LITT NOEN GANGER

For et døgn! Nå er det faktisk et helt døgn siden jeg har oppdatert bloggen. På dager som dette går alt litt tregt! Noah og jeg har vært ute i byen i dag for å kjøpe farsdagsgave til Fredrik. Det er farsdag allerede på søndag, så her det lurt å ligge litt i forveien hva angår gave, kort og kanskje også begynne å tenke litt på frokost også. Fredrik og jeg har allerede fått laget oss en veldig fin tradisjon på hvordan vi gjør det med hverandre på morsdag og farsdag, og det er så hyggelig å gjøre litt stas på hverandre på slike dager!

I stad da jeg skulle gå fra byen med Noah i vognen for å hente Leo i barnehagen, så sovnet han så rolig og fredelig i vognen sin at jeg kikket på han hele veien. Ja, nesten i hvert fall. Det er jo en fordel å holde øynene litt på veien også. Da slo det meg: Dette minner meg så om høsten for to år siden! Da var det kun meg og Leo på 10 måneder som gikk hjemme, og vi var bare en familie på 3. Leo pleide alltid å sove i vognen sin på kalde høstdager da vi gikk tur i nabolaget. I dag hadde Noah på seg Leo sitt gamle ulltøy også, noe som bare forsterket den følelsen. 

Noen ganger kan jeg ta meg selv i å savne den tiden når Leo gikk hjemme med meg. Men det er kun fordi jeg hadde så mye innmari mye tid med Leo! Nå er han travelt opptatt med vennene sine i barnehagen, traktorer, biler, og bamser. Og pappa da, som er den store helten!

Jeg nyter dagene fullt ut hjemme med Noah, og vi koser oss så mye atte hjelp. Serier, tepper, te og kakao og masse kos. Han kan sitte på fanget mitt og stryke på meg mens vi slapper av i sofaen, han er så omsorgsfull. Det er en så viktig egenskap, så jeg er veldig glad for å se at begge barna har massevis av den. Noah og jeg har et spesielt forhold, på akkurat samme måte som Leo og jeg har. Jeg er så redd for å miste det med dem når de blir eldre!

Akkurat nå er jeg faktisk litt stresset av tanken på at jeg ikke har begynt på julegaver enda, så jeg skal kikke litt på nett etter noen fine julegaver nå. Har heller ikke peiling på hva barna skal få i år, så det må Fredrik og jeg begynne å tenke på snart. Kos dere masse resten av kvelden!

8 kommentarer
    1. Åå, trodde de to første var Noah 🙈 tiden flyger når man har det gøy, er det ikke det man sier? 🙂
      Kos deg med guttene dine og god helg <3

    2. Jeg forstår at du er redd for å miste det spesielle forholdet du har til guttene dine nå som de er små 🙂 Forholdet vil endres – det er et faktum, men det vil ikke nødvendigvis gjøre det noe mindre spesielt? :)) Du vil ha et like spesielt forhold til Leo og Noah når de er i 20-årene som det du har nå, forskjellen er bare at forholdet vil være basert på helt andre premisser.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg