18 SPØRSMÅL OG 18 SVAR

1. Hva gjør deg skikkelig sinna?

– Hvor skal jeg begynne? Neida. Joda. Dyremishandling, terror, krig, slemme mennesker i tillegg til forskjellsbehandling og urettferdighet gjør meg rimelig forbanna.

2. Hvis du kunne gjort noe helt annet enn i dag, hva ville du gjort?

– Ganske sikker på at jeg ville ha studert om jeg kunne gjort noe annet enn hva jeg hadde gjort i dag. Om det hadde vært tilfellet at jeg ikke drev med det jeg gjør, så hadde nok livet mitt sett ganske annerledes ut.

3. Hva er ditt skjulte talent?

 Å manipulere. Haha, etter å ha skrevet det ned føler jeg meg helt psycho!

4. Hva er din guilty pleasure?

– Pannekaker med Nutella og jordbær. Mmm!

5. Hvis du skal beskrive deg selv med fem ord, som alle begynner på J – hva ville det blitt?

– Jordnær, jålete, jentete, jovial, jevnsterk (?)

6. Hvilke tre kjendiser, døde eller levende, ville du hatt med deg til en øde øy?

– Marilyn Monroe, Lana Del Rey og Albert Einstein.

7. Hvilken realityserie ville du helst vært deltaker i?

– Farmen! Og Bloggerne kanskje? Haha!

8. Hvilken pinlig hemmelighet kan du dele med oss?

– For at buksene jeg bruker skal være passe i lengden på beina mine, må jeg kjøpe bukser på barneavdelingen. Haha!

9. Øl, drink, vin eller brus og hvorfor?

– Brus! Vin også, men det er ganske mye sjeldnere for å si det sånn.

10. Hva gjør man hvis man vil få deg ut på date?

– Per dags dato blir det nok ganske vanskelig å få med meg ut på date altså!

11. Hva er det verste sjekketrikset du vet om?

– Alle. Sjekketriks er kleint! Vær heller helt ålreit og rett frem å si noe fint om du møter på noen du ellers ville ha brukt sjekketriks på.

12. Om du måtte få 10 barn eller ingen barn, hva ville du valgt?

– Stakkars Fredrik! 10!

13. Hvis du måtte holde et foredrag på det medisinske fakultetet i Oslo, eller stille opp beinseriøs på Norske Talenter som tryllekunstner – hva ville du valgt?

– Foredrag it is! 

14. Hvilken russeknute er mest deg?

– Kjenner faktisk ikke til russeknuter i det hele tatt. Haha #momlife

15. Hvilket blogginnlegg er du mest flau over å ha skrevet?

– Jeg er faktisk ikke så voldsomt flau over noe jeg har skrevet på denne bloggen, men det er klart det er enkelte blogginnlegg jeg kanskje kunne holdt for meg selv. Med det sagt er jeg ikke flaut i den forstand, men kunne kanskje tenkt meg litt om før jeg hadde postet noen blogginnlegg som jeg skrev i mitt første år som blogger, altså 2015.

16. Hvilket blogginnlegg har fått mest oppmerksomhet?

– Blogginnlegget hvor jeg skriver om utroskap HER, og blogginnlegget hvor jeg skriver om at jeg er 17 år og gravid med mitt andre barn HER.

17. Hvilket bilde er ditt favorittbilde fra bloggen eller Instagram?

– Dette uten tvil:

Et bilde sier mer enn tusen ord.

18. Hvor får du inspirasjon fra?

– Omgivelsene mine, tror jeg. Får også en del inspirasjon fra de rundt meg og det jeg kommer over på nett.

Spørsmålene hentet jeg forresten fra Side2.no! Hvis du vil ha flere spørsmål og svar så har jeg en lang mystory på Snapchat nå etter å ha hatt live spørsmålsrunde tidligere i kveld. Mammasom16 heter jeg på Snapchat! Det var så morsomt å ha en slik runde igjen, og ikke minst så var det morsomt hvor mange spørsmål som kom inn, jeg rakk ikke svare på i nærheten av alle en gang! Nå har Leo og Noah sovet siden klokken 19.00 – de sovnet tidligere i kveld enn de pleier, så jeg sitter bare i sofaen og gleder meg over helgen jeg har i vente med dem og Fredrik♥

Nyt resten av kvelden, dere!

3 kommentarer
    1. Må bare legge igjen en kommentar til deg på en fredags kveld. Vi er begge født i 98 og utrolig hvor forskjellig livene våres er. Du har to barn og samboer, jeg student og ser langt etter barn på minst seks år til. Jeg blir så imponert over deg og etter hva du viser på sosiale medier så definerer ikke alder om du er en god mor eller ikke. Stå på og hver stolt over deg selv. Ja, en utdanning er viktig, men om du tar den om 1 eller 10 år så hva så? På mitt studie er det mange eldre som har valgt å gjøre andre ting i livet før studie så du er ikke den eneste 🙂
      Hilsen meg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg