ALDRI IGJEN!

I dag har vi hatt en søndag litt utenom det vanlige. Vi har vært hos moren til Fredrik, og fått massevis av kvalitetstid med Leo og Noah sammen med moren til Fredrik. Vi har spist middag, vafler og drukket kakao og barna har tegnet, lekt og fått mengder med oppmerksomhet og kos. Jeg droppet å ha på meg så mye sminke i dag, og dro til og med i Nike-joggebukse. De som kjenner meg vet at det ikke er likt meg i det hele tatt, men i dag var det rett og slett deilig å bare ikke bry seg så mye om utseende. Selv om det er fryktelig uvant!

Helt siden jeg startet bloggen er det mange som har lurt på reaksjonen til foreldrene til Fredrik på graviditeten(e). Dette skrev jeg om i sommer, og blogginnlegget finner du HER. Dere som har fulgt meg lenge vet at dette var et spørsmål jeg aldri egentlig svarte på. I dag er jeg så glad for hvordan alt har løst seg, og det er alltid kjempekoselig å komme hjem til både faren til Fredrik, og som i dag – å få komme på besøk til moren til Fredrik. Barna har virkelig et godt forhold til både farmoren og farfaren sin, og det betyr så mye for både Fredrik og meg!

Likevel må jeg si at jeg er glad jeg aldri må tilbake i den situasjonen det var første gangen. Når Fredrik måtte fortelle sine foreldre at jeg var gravid 8 måneder ut i forholdet vårt.. Ja, det var verken gøy eller enkelt. Tiden som fulgte like så, det husker jeg som en tung tid for oss alle. Men man må som kjent gjennom litt tyngre tider for å sette pris på det fine. Vi kan le av det i dag, og jeg kan si ALDRI igjen. Jeg er uendelig glad jeg aldri skal være 16 år igjen, og for at alt løste seg for oss! Jeg setter så pris på alle de fine menneskene både vi og barna har rundt oss.

Nå skal vi straks hjemover for å legge noen barn som har hatt en lang, kjempehyggelig dag! Og for å gjøre oss klare for en helt ny uke som starter i morgen. 5 uker igjen av 2017. Jeg blir helt svimmel av tanken, men jeg vet det blir bra.

Klem

7 kommentarer
    1. et tips…ikke glem å ta spraytan/fondantion på hendene dine når du bruker så mørk fondation i ansiktet. Ser tydelig forskjell på ansikt og hender. De fleste glemmer dette, men om du ser på bildet av deg og Noah så man tydelig forskjell på hendene og ansiktet ditt. I tillegg burde du ta litt i skillet på hodet. Mulig du ikke bryr deg og da er deg selvfølgelig bare å overse denne kommentaren, men tenkte å bare gi beskjed uansett.
      .

    2. Tone: Hei Tone! Jeg vet, det så ikke så veldig bra ut på bildene, var ikke fullt så ille i virkeligheten. Haha! Vasker meg vanvittig mye på hendene på grunn av barna, bleieskift (og influensa og omgangssyke-høysesong, haha!), dusjer også mye, så derfor forsvinner fargen fortere på hender/kropp enn i ansiktet. Tok på selvbruning på hele kroppen på fredag 🙂

      Men tar ikke meg selv SÅ høytidelig at jeg ikke ville legge ut bildene på grunn av fargeforskjellen, om du vanligvis leser bloggen min så vet du sikkert også at jeg ikke akkurat pleier å gå slik 🙂

      Ha en fin kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg