EN DAG MED MANGE FØLELSER

I dag tenkte jeg egentlig å lage en videoblogg til dere, men det ble med tanken fordi laderen til videokameraet mitt er blitt borte. Igjen. Noen ganger lurer på hvordan jeg har blitt et sånt kaosmenneske som mister ladere i hytt og pine, spesielt med tanke på at jeg har vokst opp i et hjem hvor mamma og pappa har hatt såpass stålkontroll på ting. Men sånn er det nå i hvert fall! Det var jo så morsomt at videoen hvor jeg viser dere at Noah tar sine første skritt fikk over 11´000 visninger! Jeg både vet og ser at dere vil ha flere videoblogger, så derfor føler jeg litt at jeg skuffer dere. Men jeg er glad for at jeg har voldsomt tålmodige lesere da, for Gudene vet hvor lenge jeg har mast om disse videobloggene… Det begynner nesten å bli litt flaut. Haha!

Leo kom bort til meg med sokker på hendene sine da Fredrik tok bilder av meg. Jeg lo så godt da jeg så dette bildet!

Vi har hatt en lang dag med mange følelser. Fredrik måtte dra hjem fra jobb i formiddag og vi har hatt en lang dag, men heldigvis endte alt godt. Vi skal sove hos moren til Fredrik i natt alle fire, noe Fredrik og jeg faktisk ikke har gjort siden det bare var oss to og ingen barn. Litt morsomt å tenke tilbake på! I morgen er det i tillegg foreldresamtale på formiddagen i barnehagen til Leo. Noe jeg er veldig spent på! Han er verdens herligste 2-åring. Og det sier jeg ikke bare fordi jeg er mammaen hans altså 😉

Når jeg ser på han og hvordan han er, så ser jeg hvilken god mamma jeg har vært helt siden han kom til verden ♥ I tillegg har jeg fått beskjed om noe veldig morsomt som jeg gleder meg til å fortelle dere mer om. Nei, forresten så har jeg lyst til å fortelle dere det med en gang. På mandag skal Leo og jeg på God Morgen Norge! Det var så gøy å bli invitert, faktisk ble vi invitert alle fire – men det endte med at Leo og jeg drar. Jeg håper dere har lyst til å få det med dere, og kan komme tilbake med mer informasjon dagen før 🙂

Håper virkelig dere har hatt en fin start på uken, og ønsker dere en veldig fin kveld videre!

10 kommentarer
    1. Da må jeg ta opp god morgen Norge på mandag 😊 men angående videoblogg har du snakket om det så utrolig lenge nå at jeg lurer litt på om du egentlig ikke har lyst og bare kommer opp med unnskyldninger. Hvis du ikke vil det, så er det bare å si at du ikke vil.

    2. B: Jeg skjønner faktisk at noen av dere tror at jeg ikke har lyst, men det har jeg virkelig altså 🙂 Jeg har med jevne mellomrom live spørsmålsrunde på Snapchat også, og liker egentlig å lage videoer/videoklipp ganske godt. Det er vel bare at det er en del jobb og litt styr i forkant, og når jeg vet det før jeg begynner så blir det vanskelig å få prioritert når hverdagen er så hektisk. Mener det ikke som en dårlig unnskyldning selv om jeg kan forstå at det høres slik ut 🙂

    3. Masse lykke til!
      Jeg ønsker å se programmet, men jeg har ikke tv, eller betalt tilgang til TV2, derfor lurte jeg på om det var mulig å få tilgang til hele eller deler av sendingen, for eksempel på bloggen? Jeg er litt for nysgjerrig av meg, og må si at jeg liker å følge med på denne bloggen 🙂
      Stå på videre!

    4. Du har aldri hatt vlogg og derfor er det ikke noe vits å unnskylde det. Men heller bare publisere det når du kan. Det dummeste en blogger gjør er å si at hun hadde tenkt til det og det. Ikke vits å lage slike forventninger om de ikke skal innfris 😉

    5. Da gleder jeg meg til å se dere på god morgen Norge!! Og det med videoblogg, ikke få dårlig samvittighet. Vi forstår at du har en travel hverdag <3
      Håper alt går bra med dere etter dagens hendelse (innrømmelse: håper også litt du forteller om det fordi jeg er så dødsens nysjerrig)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg