INGEN DANS PÅ ROSER

I dag startet Fredrik og jeg dagen med å krangle om søvn og jobb – kanskje ikke den beste starten på dagen, men vi er ikke akkurat langsinte noen av oss og kan fort le av det igjen. Det har ingenting for seg å krangle om hvem som har gjort mest husarbeid, hvem som har sovet minst timer, eller hvem som er mest sliten. Det bidrar ikke med noe, og det kommer ingenting ut av det. Vi vet jo egentlig det. Men det er ikke en dans på roser hele tiden å være småbarnsforeldre akkurat. Men selv etter over 4 år sammen, to barn, og krangling som alle andre par – så er jeg så forelsket i han enda at det nesten ikke skulle vært mulig. Haha! Jeg sier det kanskje ikke så ofte, men jeg håper at vi alltid klarer å holde sammen gjennom det som møter oss i fremtiden. Hver gang jeg ser på barna, så ser jeg ham.

I dag var jeg innstilt på at Fredrik skulle ha fri fra jobb, som jeg kort nevnte i går, og da satt jeg litt for lenge oppe i går kveld siden jeg trodde jeg hadde noen å dele ansvaret med i dag – i og med at Leo også måtte være hjemme fra barnehagen i dag fordi han ikke er i form, sammen med Noah som alltids går hjemme med meg. Men plutselig ringte sjefen til Fredrik i dag tidlig like etter vi våknet, og han måtte dra avgårde på jobb likevel. Og jeg måtte plutselig ta med meg Leo til legen en time etter og, og da måtte jo Noah også med. Ikke noe gøy med syke barn! Men sånn er det, og vi har heldigvis hatt en veldig fin fredag alt i alt. Det var så herlig å se bestevenninna mi igjen, så nå håper jeg bare Leo blir helt frisk så fort som mulig ♥

God bedring, lille vennen min!

Ønsker alle sammen en god helg, tusen takk for at dere leser ♥

4 kommentarer
    1. Lov til og krangle litt av og til ,men fint og bli fort venner igjen 😀 herlige bilder av leo 🙂 og god bedring

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg