JEG HOLDER KORTENE TETT TIL BRYSTET

Hei dere, og god søndag alle sammen! Nå har bestevenninna mi dratt fra oss her til Larvik og tilbake til hjembyen sin (og min, haha!). Vi har hatt en utrolig morsom helg sammen. Fredrik var dessuten ute på julebord i går kveld, så vi har fått litt tid “alene” også, mens Leo sov godt og Noah var på overnattingsbesøk hos farmoren sin i natt.

 Jeg merker at jeg har litt vanskelig for å slippe dere ordentlig inn når det kommer til venner og familie og det skal jeg bli flinkere til. Jeg har holdt kortene tett til brystet ganske lenge når det kommer til det med å skrive om venner og slike ting. Hvilket også er grunnen til at jeg får spørsmål om jeg ikke noen gang er sammen med venner, for det er jeg jo – men jeg har ikke skrevet noe særlig om det på bloggen sånn bort sett i fra kanskje helt i starten da bloggen var relativt ny.  Uansett! Jeg er så glad jeg har henne og vi rakk og spise middag sammen før hun dro tidligere i dag. Noe av det koseligste jeg vet er å spise god middag samlet! Vi har kjent hverandre siden 5 klasse, og i går konkluderte vi med at vi begynner å dra på årene. Jepp, jeg begynner faktisk å føle meg gammel. Haha!

Noah kom også hjem fra overnattingsbesøk for et par timer siden nå, så nå er hele den lille familien min samlet hjemme i leiligheten vår igjen. Det er godt! Det er jo til og med første søndag i advent i dag. Jeg har tatt på meg julepysjen min og vi skal tilbringe resten av dagen inne. I morgen kommer VG en tur for et intervju også, det blir gøy! Det er ca 1 år siden de var her sist nå for å snakke med meg om sviktende prevensjon. Hva tror dere vi skal snakke om? Det blir gøy å fortelle dere om besøket i morgen!

Klem

7 kommentarer

Siste innlegg