EN FANTASTISK START PÅ HELGEN..

Hei dere, og riktig god fredag ♥ I dag har jeg gått med skikkelig god følelse hele dagen! Jeg tror ikke det er fordi det er fredag i seg selv, men fordi jeg enkelt og greit har hatt en helt herlig start på helgen. Noah og jeg sovnet litt i sengen i stad da Fredrik var på jobb og Leo var i barnehagen – og da jeg våknet opp følte jeg meg så utrolig rolig og tilfreds. Noah sov enda og jeg kikket forsiktig på mini-øyevippene og de lukkede øynene hans. Jeg føler meg så bra om dagen, og det gjør nok ganske mye for hvordan man har det. Jeg kan ikke akkurat si at jeg følte meg noe mindre bra etter å ha lest flere av kommentarene og meldingene deres fra de siste blogginnleggene mine. Haha, tusen takk. Jeg blir så glad av å høre fra dere!

Leo har vært et eneste stort smil i hele dag, og han har til og med begynt å legge seg uten den minste protest. Stolt mamma! Jeg savner han til og med litt akkurat nå, selv om han ligger og sover i rommet ved siden av. Jeg simpelthen elsker de dagene jeg får masse tid med barna, det gir meg så mye. Med en vanligvis ganske travel hverdag med jobb, barnehagen, middagslaging og diverse så ønsker jeg ofte å ha enda mer tid med dem. Men jeg innser sakte men sikkert at jeg har veldig mye tid med barna mine, så jeg tror nok jeg ville følt det slik uansett. Her er uansett noen bilder fra dagen. Leo reiste seg opp på stolen sin mens vi skulle leke, da så benyttet vi anledningen til å ta noen bilder.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ser dere at Noah fikk sneket seg med på det siste bildet av meg? Jeg lo skikkelig godt da jeg så det! Jeg elsker denne buksen jeg har på meg på disse bildene, derfor er det så synd at den er gjennomsiktig herfra og til et visst sted. Haha! Det fikk jeg høre av Fredrik da jeg i sommer hadde brukt den da jeg hadde vært en tur på butikken.. Rimelig flaut, men både han og jeg fikk oss i det minste en god latter i etterkant.

Nå står taco på planen her hjemme, så jeg får avslutte før min kjære samboer sulter ihjel (i følge han selv) God helg til dere!

6 kommentarer
    1. Du sier at du er åpen til å møte nye mennesker osv. Men de gangene jeg har sett deg i byen her i Larvik, både uten og med barna. Så har du virket så sur. Jeg har prøvd å smile til deg, fordi jeg føler det er høflig, men da har jeg bare fått et sier blikk tilbake. Hvorfor er du så annerledes på bloggen i forhold til i virkeligheten når det kommer til å være hyggelig mot andre osv. ?

    2. E: Hei du! Jeg ble veldig overrasket over denne kommentaren og litt skuffet over at du har opplevd meg sånn. Tvert i mot pleier jeg å få høre at jeg er veldig hyggelig og at jeg smiler, som er noe jeg kjenner meg igjen i. Tror derfor du bare har vært “uheldig”. Har du sagt hei til meg? Jeg synes det er kjempekoselig å snakke litt med leserne mine uansett om jeg har med barn eller ei 🙂

      Jeg har skrevet noe om dette tidligere på bloggen – men når jeg er ute har jeg en tendens til å være litt i min egen verden. Jeg vet med meg selv at jeg alltid smiler til de som smiler til meg, så da har jeg nok ikke sett deg, evnt rakk du ikke å se det før vi gikk forbi hverandre (noe som har skjedd meg ganske ofte, får jo helt dårlig samvittighet av det!

      Bloggere er jo også mennesker og vi går jo ikke rundt og smiler 24/7, men jeg kjenner meg ikke igjen i hvordan du beskriver meg i kommentaren din. Til tross for at jeg kan være litt fjern når jeg er ute og skal noe, så har jeg aldri (!) fått noen tilbakemelding på at jeg ikke er hyggelig mot leserne mine, så neste gang du ser meg håper jeg at du vil si hei, for jeg synes det er skikkelig synd at du har fått et slikt feilaktig bilde av meg..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg