DET VAR IKKE SÅNN DET SKULLE BLI!

Vi har nesten akkurat kommet inn dørene etter å ha vært på middagsbesøk i dag, hos pappaen til Fredrik, og kjæresten hans – “Mimmi” som Leo kaller henne. Haha! Vi har hatt en superhyggelig ettermiddag og kveld og virkelig kost oss masse med god mat og hyggelig selskap. Jeg føler at denne dagen er blitt over på et blunk, jeg pleier sjeldent å poste blogginnlegg såpass sent som dette – det har virkelig ikke gått slik det skulle gå i dag. Jeg har lagt bort mobilen og macen i lange tider, og tok meg vel litt pause i dag for å sette familien først, og når vi er borte på besøk så vil jeg helst ikke sitte alt for mye på mobilen. Så de to blogginnleggene jeg hadde halvveis klare får heller komme ut i morgen, det håper jeg dere vil få med dere ♥

Det ble en litt senere kveld på barna enn vanlig, men siden både barna og vi hadde det så koselig så kunne vi drøye leggingen litt ekstra akkurat i dag.  De sovnet godt da vi kom hjem og la dem, og siden har de sovet søtt begge to. Det er jo ikke barnehage i morgen heller for Leo sin del, så i dag kunne vi slakke litt på rutinene som ellers sitter så godt i dem.

Nå har Fredrik dratt  bort til en kompis så det blir en rolig kveld for meg. Håper dere har kost dere i dag!

Klem

10 kommentarer

Siste innlegg