GJESTEINNLEGG AV FREDRIK: DET ER IKKE SANT..

Jessica får nesten daglig kommentarer og meldinger på at jeg prater med andre jenter, flørter med dem, spør om nummeret deres. Alt hva enn dere kan tenke dere av ulike måter på hva som kan tyde på utroskap. “Fyfader Jessica, du burde seriøst ta en prat med typen din. Så han stod å snakka med ei annen jente! Hvordan kan du være sammen med han?”  var en episode på jobben der ei kollega av meg var trist på grunn av noe som hadde skjedd. Selvfølgelig gir jeg henne en klem! Trøster henne. Tror dere ikke det tikket inn en melding samme dag om at jeg var tydeligvis utro…

Jeg tar det ikke så alvorlig, skjønte fort det at ikke alle er like fan av hva Jessica driver med, men det har gått litt for langt nå. Heldigvis gjør det ikke noe inntrykk på Jessica. Hun vet at jeg er trofast, og at ingen kan komme i mellom oss. Ja vi har vår historie, men slik jeg ser det har dette kun gjort oss sterkere! Bare fordi jeg er hyggelig mot deg, svarer på en melding, prater med deg eller godtar en venneforespørsel. Så betyr ikke det at jeg flørter! Er det blitt så sjeldent å være hyggelig at det forveksles med flørting??

Må si jeg sliter litt med å finne en god grunn til at noen gjør dette. Er de sjalue på oss?? Ønsker de å spolere forholdet vårt?? Har jeg noen hemmelige beundrere? (i så fall veldig koselig altså og smigrende, men jeg er på en slags måte litt opptatt, dere vet… 2 barn…. Drømmedama osv) haha greit, fra spøk til alvor, uten om å være et dårlig menneske å ønske andre vondt, så ser jeg ingen grunn… 

Ja, jeg snakker med jenter. Er litt vanskelig i et serviceyrke å ikke gjøre det, haha. Jeg svarer hyggelig og er imøtekommende, men jeg er ikke utro, jeg flørter ikke.

Fordi jeg ville aldri byttet ut Jessica med noen i hele verden..

-Fredrik

11 kommentarer
    1. Så flott skrevet💟💟 ja det er alltid noe som sliter med å se at andre har det bra
      Det virker som at noen finner det vanskelig å glede seg på andres vegne. En tenker nok ikke over hvordan en selv ville hatt det, om en ble utsatt for tilsvarende meldingr og hets.
      Håper min samboer tenker like godt om meg, som gjør om Fredrik gjør om deg. Dere har noe fint sammen, som er absolutt verdt å ta vare på. To heldige gutter med fantastiske foreldre 💟

    2. Så flott skrevet💟💟 ja det er alltid noen som sliter med å se at andre har det bra
      Det virker som at noen finner det vanskelig å glede seg på andres vegne. En tenker nok ikke over hvordan en selv ville hatt det, om en ble utsatt for tilsvarende meldinger og hets.
      Håper min samboer tenker like godt om meg, som Fredrik gjør om deg, Jessica😊 Dere har noe fint sammen, som er absolutt verdt å ta vare på. To heldige gutter med fantastiske foreldre 💟

    3. 💖 stå på du Fredrik , så fint skrevet er enkelte som bare må lage kvalme her i verden. Og de tåler ikke at andre har det bra i forholde sitt. Beundrer dere begge to får ting til i vårdagen, kosedress masse i julehelgen med familie og venner. Klem fra gjøvik

    4. Skulle vært flere som deg Fredrik! Jessica er så heldig som har deg, og dere passer så utrolig bra sammen! Ignorer det andre sier, selvom jeg vet det kan være vanskelig. De som prøver å ødelegge er bare sjalu, og har det mest sannsynlig ikke noe bra med seg selv. Og da må de selvfølgelig prøve å ødelegge for andre også. Guttene deres er så utrolig heldige som har to foreldre som er så glad i de, og ikke minst hverandre!

    5. Jeg hadde ikke likt om typen min stod og Klemmet en annen jente.. går Ann å trøste uten å klemme…

    6. kjønn har ingen ting og si, en trøstende klem kan bety alt for noen, mens noen bare trenger noen å snakke med, og er det mer feil at en gutt klemmer ei jente enn at jenta klemmer en annen gutt? ser ikke helt problemet i det? (dette gjelder også gutter og jenter som gir klem til samme kjønn)
      og det er like flott at gutter er venner med jenter som at jenter er venner med gutter, eller gutter og gutter og jenter og jenter… jeg er jente selv, og noen av mine beste venner er gutter, men det gjorde ikke kjæresten til han ene sjalu av den grunn.
      stå på Fredrik og Jessica. dere er et flott par med 2 nydelige gutter 😀 ikke bry dere om de som gjør alt for å ødelegge forholdet deres 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg