DET HAR VÆRT ET FANTASTISK ÅR!

Endelig er det lørdag, og i morgen er det nyttårsaften! På slike dager merker jeg ekstra godt at vi er mamma og pappa blant jevnaldrende venner, siden så og si alle vennene våre uten barn skal ut på fest i morgen. Haha! For oss betyr nyttårsaften familie, filmer på tv, og en nydelig nyttårsmiddag. Slik har det vært for oss de to siste årene også, og jeg ville ikke byttet ut morgendagens kveld med barna for hvilken som helst fest i hele verden. I år skal vi ikke en gang ha noen på besøk i motsetning til de to siste årene, så dermed blir det bare oss. Barna kommer trolig til å sove når vi går inn i det nye året – hvilket betyr at Fredrik og jeg går inn i det nye året sammen alene. Og det synes jeg faktisk høres helt perfekt ut!

Her kommer et par glimt fra 2017 som jeg aldri kommer til å glemme:

Første 17. mai feiring med begge barna våre!

Søskenbilde tidlig i 2017 

Den utrolig fine dåpen til Noah i januar i år, får tårer i øynene av å se dette bildet!

Våren 2017 da jeg endelig kunne gå i skjørt igjen etter å ha vært gravid fjorårets sommer og vår. Haha!

En av utallige kvelder hvor guttene leker og koser i sengen til Leo.

En god klem til pappa!

Noah 6 måneder sommeren 2017 ♥

Tidlig i 2017 slet Fredrik og jeg veldig forholdet vårt, men vi kom oss ut av det og startet med blanke ark våren 2017. Sommeren var travel, men veldig fin – og siden har vi opplevd så utrolig mye sammen som familie. Det har skjedd så mye gøy i 2017, men likevel synes jeg ikke 2017 var like bra som 2015 og 2016. Derfor kjenner jeg at det blir så gøy å gå inn i et nytt år som jeg allerede vet kommer til å bli et av de mest innholdsrike årene i livet mitt! Tusen takk for følget dette året, og tusen takk for at dere leser ♥

God klem

14 kommentarer
    1. Blir spennnde og utfordrende med en ny overraskelsesbaby i 2018 da 😀 lurer på hvor overrasket du blir denne gangen <3

    2. Ønsker deg og din fine familie et riktig godt nyttår:) gleder meg til å følge dere videre i det nye året. Håper samtidig de såkalte nettrollene som ønsker komme med sine stadige stikkere både til deg og andre bloggere heller kan starte sin egen blogg der de kan utfolde sin stemme under eget navn, eller hva med rett og slett la være komme med sine stikkere, er faktisk ikke noen som er intr i å lese det de skriver…
      Håper du og Fredrik får en koselig kveld i dag❤️

    3. Godt nytt år!
      Har du ombestemt deg med tanke på å bli psykolog? Bare lurer siden du skrev om å begynne på høyskole her om dagen. Psykologistudiet er på universitetet.

    4. Mormor til fire: Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår også! Kjempekoselig at du vil følge med videre, jeg setter pris på å ha deg som leser. Er helt enig med deg angående de som alltid har noe negativt å komme med, men jeg har på en på en måte bare slått meg til ro med at de alltid vil være noen som leser både min og andres blogger for å lete etter feil..

      Takk for at du tok deg tid til å skrive en kommentar <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg