GODT NYTTÅR FRA OSS!

Herregud for en dag! Jeg har løpt rundt som en gal og ryddet, vasket og gjort klar leiligheten til i dag sammen med Fredrik – og i tillegg laget nyttårsmiddag, kledd på ungene (som jo tar en del tid med barn som løper rundt og ikke vil kle på seg, haha!) og ordnet meg selv. Vi har spist en nydelig nyttårsmiddag sammen og dagen har gått over all forventning. Noen nyttårsbilder måtte også tas, hvor vi alle sammen var med på bildene! Nå sover barna, så jeg måtte bare en rask tur innom bloggen for å ønske dere alle et riktig godt nyttår! 

Nyt kvelden videre, jeg håper dere får en fantastisk start på det nye året!

10 kommentarer
    1. Godt nytt år! 😆 Ser Noah og gutten min som er like gammel har samme frisyre 😊 har ikke klipt min enda, men vurderer å gjøre det snart får å få vekk litt hockey i nakken, samt få alt håret litt tykkere… var tanken… når klipte du barna for første gang?

    2. Monica: Har tenkt på det samme med minstegutt her. Selv om frisyren som både Noah og din gutt har, utvilsomt har sin sjarm! Haha!

      Jeg tror ikke jeg klipte Leo ordentlig før han var på samme alder som Noah er nå, så han var vel 1 år og noen måneder tenker jeg 🙂 Han hadde langt hår veldig lenge da, så vi klippet ikke mye av gangen om jeg husker riktig!

      Håper du har hatt en fin nyttårsaften 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg