DET HAR VÆRT ET HELVETE

Jeg har gledet meg så til å skrive dette blogginnlegget, for som mange av dere kanskje vet har vi hatt noen strevsomme uker. Jeg føler ikke at jeg har strukket til noen steder, verken med tanke på bloggen, Snapchat, Instagram, eller noen steder utenom det å være mamma. Og i hvert fall ikke på hjemmebane, for her ser det enkelt og greit ut som et kaos nå. Men rotet går heldigvis ingen steder!

Enkelte ganger skulle jeg ønske at blogging også ble ansett som og fungerte som en vanlig jobb, slik at jeg kunne ha tatt noen fridager.. Guttene har vært så syke og jeg har ikke fått sove om natten fordi jeg har vært redd for om feberen skulle bli enda høyere enn den allerede var, omgangssyke og diverse for alle unntatt meg, og ja.. Det har rett og slett vært sykdomsbonanza for de tre andre i husstanden de siste ukene, og jeg har enkelt og greit ikke strukket til på alle plan. Jeg føler jeg har gjort en voldsomt dårlig jobb med bilder på bloggen og bloggingen min i seg selv de siste ukene på grunn av dette, og det går så på samvittigheten min fordi jeg er opptatt av å gjøre en ordentlig god jobb for alle som leser bloggen min ♥

Den gode nyheten er at til tross for at det har vært et helvete (om jeg skal si det rett ut) så er det over. Jeg sitter og gråter av glede nå fordi jeg er så lettet. Jeg er klar over at det høres helt sinnssykt ut, men dere som har vært borti lignende sykdom av alle slag som varer i flere uker vet sikkert hva jeg snakker om. Det føles ut som at det aldri skulle ta slutt. Så Fredrik og jeg feirer helgen i dag som to svært fornøyde foreldre!

Nå kan jeg endelig fortsette der jeg slapp før alt dette startet, og det skal bli veldig godt. Både for dere som leser og for jeg som får så dårlig samvittighet for dårlig blogging. På søndag blir Leo hentet av søsteren min fordi han skal dra noen dager bort på besøk til henne og mine foreldre. Han gleder seg veldig mye, og det jeg tror det kan hjelpe litt på hvor produktive Fredrik og jeg blir her hjemme så lenge også, når vi kun har ett barn å ta hånd om. Nå skal vi jo tross alt begynne  med det etterlengtede prosjektet med å bytte rom med barna! Det blir så koselig å innrede gutterommet deres, og ikke minst at Fredrik og jeg endelig skal få eget rom. Vi har ikke sovet alene sammen til vanlig siden før vi fikk Leo, så det er kanskje på tide? Gøy blir det i hvert fall ♥

God helg alle sammen!

6 kommentarer
    1. Jeg er riktignok «bare» storesøster, men jeg er en person som føler alt veldig sterkt, og spesielt da ovenfor søsknene mine som betyr ALT for meg. Jeg har en lillesøster som blir fort syk, og kan gjerne kaste opp en hel dag ved en helt vanlig forskjølelse, det er rett og slett bare sånn kroppen hennes «heler seg selv», på en måte…det er noen ganger hun har måttet bli innlagt nettopp pga dette – hun kaster opp mye og får ikke i seg noe som helst, og tilslutt blir jo da sykehus «nødløsningen», hvor hun må få sonde ned i magen med væske…og jeg kjenner det så uhyre godt i «storesøsterhjertet» mitt, det er sånn at jeg kan kjenne fysisk smerte fordi jeg blir så bekymret. Og fordi jeg er så UENDELIG glad i søsknene mine – fem helt fantastiske mennesker som virkelig gjør livet så mye bedre. Jeg er så glad i dem, alle sammen, at det gjør fysisk vondt noen ganger, og det hender jeg må gråte litt – FORDI de betyr så enormt mye for meg!! Så til en viss grad kan jeg nok kanskje tenke meg til hvordan det er å være foreldre oppi det hele…du gjør en bra jobb, tvil aldri på det! ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg