5 SPØRSMÅL OG SVAR

1. Hva var det siste som gjorde deg skikkelig glad og motivert? – At Facebook-siden til bloggen min har fått over 6000 likerklikk! Altså.. Det er helt ellevilt. Det gjør meg så glad, jeg er så ydmyk! Om du også vil følge den for å få med deg alle nye blogginnlegg, så kan du gjøre det ved å klikke deg inn HER.

2. Hva er den største feilen du har gjort i livet? – At jeg tok piercing i navlen som 13 og 14-åring. Jeg angrer som en hund. Samtidig sier det ganske mye om hvor bra jeg har det, når dette er min største feil i livet. Neida, jeg har nok gjort andre store feil her i livet også. Men jeg prøver å leve med de valgene jeg har tatt så langt det lar seg gjøre, det er jo grunnen til at jeg er den jeg er i dag. Jeg opplever også at det er de største feilene man lærer mest av. Er fortsatt sint på meg selv for å ha tatt den piercingen, da. Under ser dere hvordan arret ette piercingen så ut under graviditeten med Leo!

3. Når kysset du noen sist? – Det tror jeg var i stad da Fredrik hadde kommet hjem fra jobb og var så glad for å se meg igjen. Jeg gleder meg hele dagen til Fredrik kommer hjem fra jobb, så det er veldig hyggelig å vite at han er så glad over å komme hjem til meg igjen også. Og barna, selvfølgelig! De får nok flere klemmer enn jeg får i løpet av en dag av Fredrik, og det synes jeg er så herlig!

4. Hvor mye veier du? – Jeg forstår ikke hvorfor folk lurer på dette. Vi må slutte å bry oss så mye om tallet på vekten, og heller tenke på om vi føler oss komfortable. Dessuten kan mine x antall kilo, se helt annerledes ut på deg. Det hjelper ingen at jeg deler vekten min, og jeg synes det er dumt at andre bloggere gjør denne tabben, som jeg mener det er. Unnskyld, men jeg er bare ærlig. Jeg tror man gjør lurt i å holde snakk om vekt på den måten utenfor bloggen. Jeg føler meg veldig komfortabel og har en sunn vekt – selv om jeg gjerne skulle gått opp litt om jeg kunne velge selv! Men det er vel egentlig et luksusproblem, er det ikke?

5. Hva var det siste bildet du la ut på Instagram? – Det var et lite tilbakeblikk av Noah fra turen vår i Spania – med mitt favorittfilter på Instagram som heter Aden. Ikke at utseendet hans egentlig trenger noen filter i det hele tatt – men det gjør så mye med lyset, og stemningen i bildet! Barna har gjort meg så følsom at når jeg ser på bilder av dem kjenner jeg det helt inn i hjerterota hvor mye de betyr for meg.

Håper dere har hatt en fin kveld, og at dere har det bra!

9 kommentarer
    1. Jeg må bare si at jeg har stor respekt for deg, er en del eldre enn deg og har en sønn på ca samme alder som din eldeste. Synes du virker som en fantastisk person og mamma. Ser utrolig opptil deg, synes du har taklet det å bli mor så tidlig ufattelig bra. I tillegg til at du ikke har så fokus på kropp som andre bloggere. Håper du skolegangen blir bra til høsten og ønsker deg alt godt <3

    2. Anonym: Hei! Jeg redigerer aldri øynene på verken meg eller barna 🙂 Det har aldri skjedd, og jeg vet ikke en gang hvordan man redigerer øynene på bilder. Det eneste jeg gjør er å legge på filter (jeg bruker et filter som fremhever det blå i øynene deres da, så det er mulig det er det du mener?) og skrur opp lysstyrke, skrur opp/ned temperatur, og kontrast. De har veldig blå øyne, men de blir selvsagt fremhevet at filteret jeg alltid legger på bildene mine, og lysstyrken etc. Jeg har orginalbildet liggende på telefonen min, og når man ser det ved siden av så er det ganske tydelig at jeg aldri går inn for å redigere øynene til barna 🙂

    3. Jeg synes at du bør be noen andre som blogger om unnskyldning. Er du redd for konkurranse, eller hva driver deg til å rakke ned på andre bloggere?
      Er du så mye bedre enn oss andre?
      Jeg håper at du heretter tenker over hva du driver med!

    4. Anonym: Joda – og det er jeg jo helt åpen om at jeg gjør for å bedre kvaliteten på bildene mine. Jeg tolket spørsmålet som at jeg redigere mine egne og barnas øyne, og det er jo ikke akkurat derfor jeg skrur opp lysstyrke og legger på filter. Jeg går jo ikke akkurat aktivt inn for å redigere øynene mine eller barna sine 🙂

    5. Anonym: Hei! Hvorfor bør jeg be andre bloggere om unnskyldning? Og hvilke sikter du til? Jeg prøver overhode ikke å rakke ned på andre bloggere. Det er viktig å skille person og sak 🙂

      Om du har lest noe i bloggen min, så tror jeg vi begge kan være enig om at jeg er jordnær og ikke akkurat har noen holdninger som går på at jeg er bedre enn noen andre. Jeg sier bare at jeg personlig synes det er en tabbe og skulle skrive vekten sin med tanke på triggere blant yngre lesere. Hadde vært supert om vi kunne ha en saklig diskusjon om dette, og hvorfor du mener det er så galt at jeg ikke ser poenget i å dele vekten sin på bloggen sin? Hva godt kommer ut av det, tenker du?

      Det er jo litt tåpelig at du drar inn at jeg skulle være redd for konkurranse. Jeg er en av dem som gleder meg på andres vegne og blir glad om andre får til noe – spesielt innenfor bloggverden. Jeg ser ikke på andre bloggere som konkurrentene mine, men heller kolleger i samme bransje. Hvilket bare er gøy. Jeg synes alle som ligger på topplistene i Norge er utrolig fine folk, men det betyr jo ikke at jeg kan være uenig med noen av dem om enkelte ting 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg