DET GÅR IKKE LENGER

Jeg lovde meg selv at jeg ikke skulle poste så mye her inne som er så privat som dette, men jeg greier ikke holde maska. Jeg synes det er så trist at jeg ikke bare kan fortsette å være positiv, men jeg antar at det bare er å være menneskelig. Jeg går stort sett rundt med et smil uansett hva jeg gjør, men her inne tør jeg å åpne meg mer en gang i blant. Jeg tror egentlig det er en god ting så lenge det ikke hadde vært konstant klaging fra min side, men jeg er nok bare redd for at noen skal synes at jeg sutrer mye eller fokuserer mye på det negative. Bloggen og leserne mine betyr så utrolig mye for meg, og derfor er det vanskelig å akseptere at jeg enkelte dager ikke er i stand til å leve opp til forventningene og levere for leserne mine.

Jeg sliter veldig på privaten nå og har det veldig vondt. Jeg kommer nok tilbake til hva det gjelder, men akkurat nå trenger jeg litt tid til å komme meg på beina igjen.

Tusen takk for støtten dere alltid viser meg.

19 kommentarer
    1. Ta tiden du trenger til hjelp. Vi alle har våre vanskelige perioder i livet og jeg synes det er fint med bloggere som kan vise at livet ikke er like rosenrødt og perfekt hele tiden. Jeg ser hvert fall ikke på det som en negativ ting å være åpen om det man sliter med. Det viser bare hvor sterk man er og at man tar ansvar for eget liv. Stå på Jessica! Håper ting ordner seg for deg/dere!

    2. Kjære, fine Jessica. Du ER positiv og blid. Men man kan ikke alltid være det. Livet byr på opp og nedturer, sånn er det- som du også sikkert har erfart. Du trenger absolutt på ingen måte å ha dårlig samvittighet. Det å vite at alt ikke er rosenrødt hele tiden er bare sunt, for deg og for oss. Jeg anbefaler deg å lekke bort den dårlige samvittigheten, og ta vare på deg og din familie. Du er så ufattelig sterk, en veldig god mor, samboer, kjæreste og blogger. Jeg kjenner deg ikke, men jeg tørr allikevel å påstå disse tingene om deg- det er ment som et komplement. Poenget med denne kommentaren er vel egentlig: du har vår fulle støtte, og alt vi vil er at du skal ha det bra. Da hender noen ganger at andre ting må vike i en liten periode. Ta vare på deg selv og hverandre i tider hvor dere trenger det ekstra sårt <3

    3. Syns du er tøff som åpner deg, og innrømmer det. Du er en av få som også forteller om vonde dager, eller vonde ting. Jeg er så drittlei av bloggere som skal ha det til at alt er så jævla perfekt hele tiden, for det er det ikke! Livet kan være beintøft!
      Ta vare på deg selv og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg