JEG TRENGER Å FÅ TANKENE OVER PÅ ANDRE TING.

Ja, jeg lever. I går ble det bare publisert et forhåndsskrevet blogginnlegg her inne, men nå skal dere selvfølgelig få en ordentlig oppdatering fra meg. 

I stad tok jeg bilder til bloggen, det har jeg ikke gjort på flere dager nå. Selv om det virkelig ikke ser slik ut på bildet av meg, så var jeg egentlig ikke i humør til bilder – men jeg synes jo dere fortjener nye bilder, og herregud – det koster meg ikke akkurat så mye å få tatt noen til dere heller! Jeg gjør det med glede. Dessuten er det helt grei at bildene ikke alltid er like perfekte, som i dag for eksempel. Aldri har jeg følt meg mindre fin, men akkurat nå så betyr ikke det så mye. Jeg har gått joggebukse i flere dager (untatt på butikken da – SÅ ulik meg selv har jeg ikke rukket og blitt enda) og ammehåret mitt som står til absolutt alle kanter. Haha!

Jeg ville egentlig bare innom for å takke så mye for all støtte jeg har fått de siste dagene etter at jeg slapp bomben her inne. Selv om det selvsagt er vondt å føle at noen betviler det du åpner deg opp om, så prøver jeg alltid og se begge sider av saken. For det første liker jeg å tro at andre mennesker ikke ønsker meg vondt, og at det heller er andre årsaker til at noen stiller spørsmål omkring hva jeg skriver. Og jeg tåler at andre stiller kritiske spørsmål, selv om det er vondt for meg nå. For det er unektelig vanskeligere å håndtere i denne saken som står meg så nær og som er så personlig, sammenlignet med andre ting jeg skriver om her på bloggen. Uansett, så burde jeg ha forberedt meg på at de kom til å dukke opp. Mitt fokus er uansett mest på alle de støttende kommentarene og meldingene jeg har fått fra dere de to siste døgnene nå. Det betyr mye for meg, for dette var naturligvis ikke noe jeg gledet meg til å dele.

I dag har jeg for det meste vært inne sammen med Noah, vi har sett litt på tv. Og så har han sovet litt på fanget mitt, akkurat slik han gjorde da han var en liten baby. Leo kom hjem til vanlig tid og har for det meste lekt med Noah, det er så fint å se nå som de er blitt større – hvor fint de leker sammen.

Jeg skal være såpass ærlig med dere at jeg helst bare vil pakke meg inn under dynen og få tankene over på andre ting akkurat nå, så det er det jeg skal gjøre nå. Jeg håper dere har det bra, vi snakkes igjen snart ♥

Klem

17 kommentarer
    1. Du er sterk, du er god Jessica! Aldri betvil det. Du er en god mor, og dette her finner dere ut av på et vis. Uansett det endelige resultatet. Sender varme klemmer fra meg til deg. Ha en fin uke med barna dine❤️

    2. Jeg håper det ordner seg for dere. Er det en spesiell hendelse som gjør at dere har det vanskelig, eller er det mer at dere ikke får tid til å være kjærester? Skjønner godt om du ikke ønsker å svare på det altså. Jeg har selv vært sammen med kjæresten min i 6 år, er nå 21 år. Vi har hatt noen vanskelige perioder tidligere som vi heldigvis har kommet oss gjennom. Vi har riktignok ikke barn da, så forstår at ting er vanskeligere for dere. Det er vanskelig å bygge opp tilliten til kjæresten som hvis det har skjedd noe alvorlig. Satser på at det ikke er det som er tilfelle for dere❤️

    3. Ja gjør det!
      Det var et nydelig bilde av Noah der han lå! Koselig bilde av deg og Noah. Og den jumperen er helt amazing på deg! 😀

    4. Håper det ordner seg for dere! Selv om jeg ikke kjenner deg så har jeg et veldig godt inntrykk av deg og dere. Det gjør at jeg føler med dere og håper på det beste! Både for dere og for barna ❤
      Ble selv tidlig sammen med min kjære, og vi har hatt noen kneiker, men vi har klart å fokusere sammen og er i dag på et godt og stabilt sted selv om vi er småbarnsforeldre som ikke sover om natten.. Krysser fingrene for dere! Det blir som regel bedre så lenge man gir hverandre tid og rom, og hvis man klarer å møtes mentalt selv om man er ulike. Kanskje dere ville hatt godt av terapi? Og hyppigere bruk av barnevakt? ❤

    5. 🙁 kan du ikke slutte å bruke blitz.. Det er en av grunnene til at jeg sjeldent er innom bloggen din lenger. Den har blitt så kjedelig, og du tar jo ikke til deg forslag og tips, selvom du spør etter dem, uansett.. Det er kjipt, for jeg har likt deg, men jeg glemmer å trykke inn på bloggen din, fordi det ikke noe spennende her, og attpåtil er bildene av denne kvaliteten.

    6. Heier på dere 💗 har fulgt med på bloggen siden den startet nesten, og jeg beundrer deg så veldig. Stå på, det ordner seg 💗

    7. Jeg syntes du er tøff. Jeg tror mye av grunnen til at folk stiller kritiske spørsmål er fordi de ikke vet hele historien, vi får bare vite noen smuler av det. Og fordi du er en stor blogger, så folk mener nok de har grunn til og vite alt. Noe vi ikke har. Jeg syntes du er tøff som i det hele tatt forteller smuler av hvorfor du sliter. Stå på, det ordner seg nok ❤️ Ta deg litt tid fra bloggen og kun konsentrer deg om barna og DEG selv! ❤️

    8. Thea Schaathun: Fine deg! Tusen hjertelig. Jeg blir så ydmyk av å lese kommentarene deres, og jeg er veldig takknemlig for det fine dere skriver til meg. Ha en fin uke du også <3

    9. Jeg er en av de som har stilt spørsmålstegn rundt tingene, og jeg har virkelig ikke ment å tvile på hva som er sant og ikke. Er lei meg for det hvis du har oppfatta det sånn fra min side hvertfall <3
      Det er nok som en anonym over her sier, folk vet ikke hele historien. Og det er jo det som er det skumle med å dele bare biter av ting. Jeg skjønner KJEMPEGODT at du ikke deler alle kranglene mellom deg og Fredrik, men det er jo derfor folk stusser når dere i det ene øyeblikket har det bra og så to dager senere er det nesten slutt for typ tredje gang på 2 år. Kanskje du skulle venta med å fortelle dette til det var avklart..? Jeg vet ikke, men det kan kanskje tenkes at det hadde vært litt roligere kommentarer da. Deler man bare noe her og der må man regne med å få spørsmål. Selvom man selvfølgelig ikke skal måtte regne med dritt da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg