NY KJÆRESTE

God kveld.

Nå er det en liten stund siden sist, grunnen til fraværet mitt er forhåpentligvis ganske åpenbart og forståelig for dere. Når det er sagt skal jeg bli flinkere de neste dagene til å oppdatere dere hver dag, spesielt når jeg ser dere er innom og leser selv om jeg ikke publiserer noe nytt. Jeg har måtte ta pause fra alt av sosiale medier fordi det har blitt så mye, jeg merker at jeg takler situasjonen vår ganske dårlig nå. Men jeg prøver å ikke se så svart på ting, det gjør jeg i grunn sjeldent. Nå er i hvert fall barna i seng og jeg skal straks trene litt, så jeg ville gjerne oppdatere dere litt på hvordan det går ♥

Det er flere som lurer på om det er noen ny kjæreste inn i bildet for Fredrik eller meg, og det vil jeg bare avkrefte med en gang. Det er i tillegg dukket opp en falsk profil på Tinder med et bilde av meg (Som kaller seg “Amalie” og “er” 26 år) som noen gav meg beskjed om tidligere i dag med screenshot, og nå i kveld har jeg fått melding av mange flere – for noen lurer på hvorfor jeg har laget meg Tinder-profil når Fredrik og jeg ikke har flyttet fra hverandre eller noen ting. Den Tinder-profilen tilhører ikke meg, jeg har aldri hatt Tinder, vet ikke hvordan det fungerer eller noen ting – og det gjør meg forbanna at noen har stjålet bildet mitt. Gjett om det er frustrerende, men det er ikke mitt største problem nå.

Verken Fredrik eller jeg har funnet oss noen ny kjæreste, det er kun vi to som har problemer og det er ingen andre involvert. Jeg synes det var ganske viktig å få oppklart med en gang det spørsmålet dukket opp. Det er jo ingen av oss som vil ha noen andre heller, men som flere av dere også skriver så kan man faktisk ikke holde sammen for en hver pris. Jeg tenker ikke å si så mye mer om hvorfor vi har det vanskelig, og skulle også gjerne blogget om litt hyggeligere ting akkurat nå – men for å være helt ærlig er dette ganske altoppslukende for meg.

De siste dagene med barna har i hvert fall vært koselige, tross alt. Jeg fikk kjøpt litt nye klær til guttene i går og i dag, og jeg var på 15-måneders kontroll med Noah i går – og selv om det betydde vaksine, så gikk det også overraskende fint. Han utvikler seg akkurat slik han skal, og er like glad i å få viljen sin som jeg er. Haha! Leo og Noah er veldig gode venner om dagen også, det er som alltids noen episoder i løpet av en dag hvor de er uvenner og krangler litt om leker, men nå de siste dagene har det vært mye latter og glede.

Mange tror at det å gå gjennom tøffe stunder med barn gjør ting verre. For meg har det gjort det motsatte. De holder meg oppe. Setter ting i perspektiv. Noah og Leo får meg til å huske på at uansett hva som skjer, så går det bra til slutt.

Og at hvis det ikke går bra enda, så er det ikke slutt enda heller.

23 kommentarer
    1. Stå på dette greier dere!
      Et lite tips når guttene krangler om lekene er å vise den ene noe annet han kan lwke med. Mamma gjorde det med meg da jeg og søsteren min var mindre. Få for eksempel Leo til å si at den tingen er bedre en den andre. ( den tingen han ikke vil ha)

    2. Vakre Jessica 💜
      Uansett hvordan det går med deg og Fredrik kommer det til å gå fint etter en stund. Jeg krysser selvfølgelig fingrene for at dere kommer dere gjennom også dette! Jeg har selv to små gutter på 3,5 og 1,5 år og uansett hvor koselig tid det er, er det klart at det er slitsomt for forholdet. Nå som minste sover litt bedre her merker jeg at ting letter litt og det gir mer energi😊 du er et nydelig flott menneske så stå på videre. Du klarer deg uansett og de fine gutta dine har verdens beste mamma og pappa for dem. Det vil ikke forandre seg😊 jeg heier på dere. Stor klem💜

    3. Kommet så langt ned på listen at du lager klikkoverskrifter? Snakk om å tjene penger på egen brud/ikke brudd historie

    4. Anonym: Jesus Kristus. Ja selvfølgelig, for det er heldigvis ikke andre ting her i livet enn blogg-listene? Hva betyr vel kjæresteforholdet mitt som har vart i over 4 år og som holder på å gå et visst sted, penger er jo mye viktigere? Eller hva?

      Om det skulle vært noe hold i den spekulative kommentaren din, så er det jo rart jeg flere av disse dagene ikke en gang har blogget? Om jeg skulle følge din logikk og tankesett, så er det jo rart jeg ikke har “utnyttet” alle dagene og blogget masse om dette, om det handlet om klikk og penger?

      Dette blir faktisk så forbanna dumt. Jeg utelukker ikke at det kan finnes bloggere der ute som er desperate etter klikk, men ærlig talt. Det er en ganske stygg beskyldning å komme med til meg nå som du åpenbart har lest blogginnlegget om at jeg har det vanskelig, synes du ikke? Hva har jeg egentlig gjort deg?

      For ordens skyld: Plassering på topplisten avhenger avhenger av nivået blant de andre bloggerne. Høsten 2015 lå jeg også på 25 plass. Jeg har ligget på ca samme plass i flere år nå og tjener like mye nå som jeg gjorde i fjor. Blogg-tall går gjerne litt opp og ned, men jeg har veldig mange faste lesere som jeg har hatt over flere år – og har, som du sikkert har fått med deg om du har lest noe av bloggen tidligere, ingen mål om å ligge øverst på den listen. Jeg har ligget på topp 10, og det som følger med den plasseringen av drittkommentarer, stygge rykter og hets er det rett og slett ikke verdt. Jeg trives mye bedre litt lenger ned. Penger er ikke alt, vet du.

      Nå har forresten dere “Kommet så langt ned på listen?”-anonyme stilt det samme spørsmålet over rimelig mange år, men jeg ligger da stadig på samme plassering som jeg har gjort? Tror du ikke det kanskje betyr at jeg har en del faste lesere som følger meg?

    5. Du må vel helt ærlig selv se at dette er en TYPISK clickbait? Uavhengig av situasjonen du er i og hvordan du har det så bør du ta litt selvkritikk her.

    6. Anonym: Jeg, personlig, anser ikke denne overskriften som noen typisk clickbait nei. Men om du opplevde det slik, så jeg lei meg for det og tar selvsagt selvkritikk.

      Det var for øvrig ikke det jeg reagerte på ved den andre kommentaren i dette kommentarfeltet som ikke var spesielt hyggelig 🙂

    7. Klart overskriften er clickbait. Hvis ikke så hadde du føyd til det lille ordet ikke – så overskriften hadde blitt, Ikke ny kjæreste.
      Ser du ikke det selv? Ser du ikke forskjellen?

    8. Uff nå trodde jeg du hadde fått deg ny kjæreste…men ser det ikke stemmer,etter å ha lest innlegget.
      Det blir mye spekulasjoner ser du,når du ikke skriver årsaken til at dere sliter..
      Mye drama i et kvinne liv…🤔

    9. For at overskriften ikke skulle ha vært clickbait så hadde du skrevet enten ” ikke ” først i overskriften eller slengt på et spørsmålstegn. Simple as that…

    10. Kjære vene, dere…. jeg leser bloggen til Jessica hver eneste dag og skjønte (som dere andre også forsåvidt burde skjønt) at innlegget inneholder svar på om enten Jessica eller Fredrik har fått seg ny kjæreste. Ikke så veldig vanskelig å tenke seg til om man har fulgt med på bloggen de siste dagene da med andre ord:)
      Heier på deg/dere Jessica!<3 du er virkelig sterk.

    11. Spekulativ clickbateoverskrift. Ikek kom å si noe annet. I den situasjonen dere står i nå, så er det ikke rart at leserne kan bli lurt til å tro at det er en av dere som har fått ny kjæreste. Det riktige ville vært å i det minste skrevet et spørsmålstegn bak, evt “En ting mange lurer på…”, “Har jeg fått ny kjæreste?” eller ligenende..
      Lureri

    12. Anonym: Hvorfor synes du det? Jeg kunne ha skrevet “ikke” foran overskriften ja, men så er det veldig enkelt å være etterpåklok. Beklager at jeg ikke gjorde det, men det endrer da ikke hvordan situasjonen vår er?

      Hvis noen faktisk tror at jeg er interesserte i å lure noen til å tro at jeg eller Fredrik har fått ny kjæreste, så tror jeg neppe de kan ha lest bloggen min noe særlig tidligere.

    13. Anonym: Hei!

      På Facebook-siden min skrev jeg følgende da jeg postet dette blogginnlegget: “Det er flere som lurer på om det er noen ny kjæreste inn i bildet for Fredrik eller meg.
      Nytt blogginnlegg ute”

      Jeg prøver ikke å lure noen, og jeg er lei meg for det om du følte det slik.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg