HELT ALENE

Hei dere! Denne lørdagen har vært en typisk lørdag for oss, hvor vi har vært mest inne med barna. Vi skulle egentlig gå en tur, men timene i dag har gått så himla fort – så den turen ble utsatt til i morgen. Jeg fikk meg for øvrig en treningsøkt hvor jeg brukte Noah som vekt nå helt på slutten av dagen før han skulle legge seg, og det synes han var hysterisk morsomt. Det er lite som slår barnelatter!

Ellers har jeg ligget på sofaen nå en god stund siden barna sovnet. Fredrik er borte i kveld også, så det er bare meg! Det er litt deilig med alenetid altså, men jeg blir fort rastløs fordi jeg er så sosial av meg. Haha!

Før Fredrik dro i kveld lagde jeg veganske fajitas til oss, og Fredrik som det kjøttelskede mennesket han er – elsket det! Jeg brukte for øvrig en kjøtterstatning som er helt himmelsk (og som jeg personlig synes minner mer om kylling enn kjøtt, men samme det) Tenkte å dele oppskriften med dere om ikke så lenge, om det er ønskelig ♥

Jeg har faktisk ikke en gang sminket meg i dag, men det er så deilig å ha sminkefrie dager innimellom. Så nå sitter jeg bare her helt alene og gleder meg til morsdagen i morgen, som jeg uten tvil tror at kommer til å bli en strålende dag. Fredrik og jeg hadde forresten en samtale om morsdag/farsdag for noen uker siden, hvor han fortalte meg at nå var det jo morsdag snart, så da måtte jo han ordne noe til meg på morgenen – siden jeg alltid ordner noe til han på farsdagen. 

Jeg lo, før jeg raskt fortalte han at det han da ikke. Jeg kjenner Fredrik godt og vet at han bare spøkte litt med meg, men samtidig så tror jeg det er mange der ute som tror at det fungerer slik. Jeg skal for all del ikke snakke for alle andre, men jeg kan i det minste snakke for meg selv. For ja, jeg kommer med frokost på senga og farsdagsgave til samboeren min på farsdagen, men jeg gjør jo ikke det for at han skal gjøre det samme med meg. For meg så er det aldri slik at jeg gjør noe hyggelig for noen, fordi jeg da kan forvente noe tilbake. Det er ikke sånn det fungerer i min verden. Nei – jeg gjør noe hyggelig for noen fordi jeg liker å glede andre og spesielt de jeg er glad i. Punktum. Og er det ikke nettopp da det betyr mest? Når man ikke engasjerer seg kun for egen vinning?

Ha en fin kveld videre!

6 kommentarer
    1. Hei 🙂 lurte på om du kunne skrevet et innlegg om trening der du bruker Noah som vekt? Trener hjemme, men syns det fort blir kjedelig, så trenger litt inspirasjon. ✨ men hvis du ikke vil lage innlegg om det, har du noen andre tips ang trening hjemme? Syns du er så flink!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg