DET ENDTE MED TÅRER..

Jøye meg, for en start på dagen.

Det startet med at jeg kan høre at noen romsterer på kjøkkenet når jeg er i ferd med å våkne i 12-tiden i dag. Etter en stund kommer Leo, Noah, og Fredrik inn til meg med fruktsalat og vaniljesaus, og hjemmelagde sjokolade- og bananmuffins. Sammen med mangosmoothie og en boks med cola. For å si det sånn, jeg er mett ENDA. De hadde også med et morsdagskort og noen fine røde roser til meg ♥ Så lettrørt som jeg er, trenger jeg vel ikke si hvordan det endte? Hehe!

Før jeg ble mamma selv skjønte jeg aldri hvilken jobb alle mammaer der ute gjør, men nå som jeg gjør det kan jeg si at vi burde være ufattelig stolte av oss selv. Ikke bare på denne dagen, men også på alle andre dager i året!

Jeg vil si gratulerer med morsdagen til alle fantastiske mødre der ute! Vi fortjener denne dagen så utrolig mye, for vi gjør en utrolig jobb med barna og alt av nedturer og oppturer som følger med mammarollen. Gi deg selv litt anerkjennelse for den strålende jobben akkurat du gjør!

Husk også at man ikke kan helle fra en tom kopp, og ta vare på dere selv litt ekstra mye i dag ♥ En stor klem sendes!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg