NÅ HAR JEG PAKKET SAMMEN SAKENE VÅRE!

God mandag! Under ser dere hvordan jeg har sett ut i dag, nesten ikke sminke og håret ser ikke ut! Kan nesten ikke tro at jeg legger ut bilde av meg selv slik, men er det egentlig så nøye? Jeg prøver å lære meg til å tenke at ting ikke er så nøye. Jeg har ammehår de luxe også, men akkurat det er ikke noen hemmelighet. Jeg gleder meg for øvrig til å ikke se ut som et dyr med rabies på håret lenger, når enn den dagen kommer i fremtiden. Haha! Og gjett hva? Jeg har brukt dagen på å pakke sammen sakene våre, for i kveld reiser jeg med barna til Gjøvik. Fredrik og jeg trenger en pause fra hverandre også, så det blir nok bra med noen dager borte fra hverandre. Familien min ble mildt sagt begeistret for at vi skulle komme på besøk, og ville ta oss i mot med åpne armer.

Litt snacks til barna på turen! Tropisk juice uten tilsatt sukker ♥ Flerkornspinner med gulrot ♥ Fyldig yoghurt med jordbærsmak ♥

Jeg er fortsatt midt i pakkingen og det er ikke lenge til vi drar, så jeg har hendene fulle her. Det blir jo naturligvis en del pakking når man tar med seg to små på tur! Og jeg har ikke en gang begynt å pakke til meg selv, og nå begynner jeg å innse at jeg er i ferd med å få ganske dårlig tid. Typisk meg, jeg er en tidsoptimist av det sjeldne slag, for å si det sånn. Men jeg gleder meg til å dra og tror det blir veldig bra, så om det er litt stress i forkant så overlever jeg nok det.

Ha en fin mandag så lenge, vi snakkes igjen litt senere ♥

21 kommentarer

Siste innlegg