HJEMREISE OG EN LITEN FORKLARING!

Hei dere! Jeg droppe like så greit vippene i dag også. Jeg prøver å bli vant til en litt mer naturlig hverdagslook, men må innrømme at det er skikkelig vanskelig. Høres sikkert overfladisk ut, men. Det er så uvant for meg å vise dere denne versjonen av meg! 

Nok om ansiktet mitt. I dag gikk togturen hjem til Larvik som en drøm! Tro det eller ei. Noah ble litt urolig et par ganger i løpet av turen fordi han ville ned på gulvet inne på toget, men jeg klarte å avlede han med leker, barnsang-videoer på macen min, og ikke minst det å se ut vinduene på toget på alt vi kjørte forbi. Sistnevnte synes de begge to var voldsomt interessant! Leo prøvde seg noen ganger med å si at han “var ferdig på toget nå” og da fortalte jeg hvor flink jeg synes han var på toget og at det ikke var lenge til vi var fremme – noe som også var sant selvsagt. Jeg er nok en mye strengere mamma enn dere tror, og setter veldig tydelige grenser for barna mine angående hva som er greit og ikke. Måtte det være på tog, ute på kjøpesenter, eller her hjemme. Jeg roser dem masse. Og når jeg irettesetter dem forklarer jeg hvorfor, men jeg er også veldig opptatt av å anerkjenne følelsene deres og forstå dem og hva de vil.

Så må jeg selvfølgelig også forklare litt når det kommer til forrige blogginnlegg og grunnen til at vi reiste hjem til Larvik allerede i dag – når poenget med turen var å få litt pause fra forholdet mitt her hjemme. Ja, vi skulle blitt lenger, men slik ble det ikke. Helt enig i at jeg er forvirrende på bloggen om dagen, men bare vit at det er en grunn til at alle valg jeg tar, blir tatt. Jeg anser meg selv som en mamma som tenker veldig lite på seg selv, kanskje til og med mindre enn jeg burde, og selv om jeg ikke er perfekt, så føler jeg at jeg kan si at jeg tar gjennomtenkte valg. Selv om det ikke gir noen mening for dere nå, så vet jeg at dere hadde forstått hadde dere visst alt som ligger bak. Jeg føler meg i hvert fall veldig sikker på det! Det er en dårlig forklaring og det vet jeg, men det er det jeg kan gi dere akkurat nå.

Barna og jeg har vært hjemme alene i flere timer allerede – så nå skal jeg straks i gang med å lage litt pizza til kveldsmat til oss. Gleder meg til det, og håper dere har det bra hvor enn dere er ♥

Klem

28 kommentarer
    1. Han ber deg komme hjem og være sammen med deg på Valentin også har du og barna vært mange timer alene ?

    2. Er det ikke veldig egoistisk av Fredrik og be dere om å komme hjem? Dere trengte jo tid fra hverandre… Og hva med å ta det litt med ro og senke skuldrene litt? Høres ut som om Fredrik kan si hopp og du hopper…

    3. Dette var bare enda mer forvirrende. Han ville du skulle komme hjem, også er du og barna alene hjemme? Hvor er logikken.

    4. Jeg må innrømme at jeg personlig syntes du nesten så enda flottere ut uten vippene! Men når det er sagt, så synes jeg du er pen både med og uten <3

    5. Hææ? Han ba dere komme hjem for å ikke feire valentines, og så er han ikke der i det hele tatt??
      Og hvorfor gidder du å si A når du ikke kan si B? Det stiller jo deg bare i et snodig lys. «Det er alt jeg kan si nå» og «jeg vil ikke dele absolutt alt» er noe du helt plutselig har begynt å si. Vel og bra det altså, men jeg forstår bare ikke hvorfor du VELGER å si A og når du ikke kan si B ser det bare skikkelig dumt ut?!

    6. Tror absolutt det hadde vært bedre å vært ærlig med hensyn til hvorfor dere sliter…Du hadde fått mer sympati og forståelse tror jeg ..?

    7. Så han ber deg drasse med deg barna tilbake etter bare 2 dager for så å la deg sitte alene hjemme med dem? Altså ingenting av dette gir mening.

    8. Folk assa argh… Føler de VIL misforstå alt du skriver. Jeeses😂 Let a girl live liksom :)) Jeg trenger personlig ingen flere detaljer eller å få vite hva dere sliter med. Det er din og F sin sak. Det er ikke alt man har lyst til å skrive på nett heller eller fortelle til tusenvis av lesere 🙂 Og det burde folk ha forståelse for 🙂 :*
      Høres ut som en koselig tur hjem igjen. Bra du forklarer litt i dette innlegget og ikke ignorer spørsmål du får slik som andre bloggere ofte gjør. Hater når bloggere later som ingenting når det er nærmest ramaskrik i kommentarfeltet haha :))

    9. Er vel ikke så rart at folk spør når hun først skal dra avgårde for at de skal få litt tid og pause fra hverandre. Drar med seg to barn på en 4,5 times lang togtur, for så å dra tilbake etter halvannet døgn fordi Fredrik så gjerne ville at de skulle tilbringe tid sammen. Og “tid sammen” var nå tross alt det viktigste skrev hun, man trengte ikke gjøre så mye ut av det. Men når hun kommer hjem så skriver hun at hun og ungene er alene hjemme.
      Leserne spør fordi det ikke finnes noen sammenheng/logikk i det som skrives! Det må være lov å sette spørsmålstegn ved historier man ikke får til å stemme. Konsekvensen av å bare si A men ikke B.

    10. Til L.Folk vil ikke misforstå, men ha fakta på “bordet”Sier en a kan en si b,helt enig i det .Eller holde helt stille om problemene…men må Kansje for å ha noe å skrive om,ikke vet jeg.

    11. Det du skrev var at Fredrik så gjerne ville ha dere hjem så dere kunne være sammen på Valentine selv om dere ikke skulle feire dagen. For det viktigste var jo å være sammen som du skrev. Når du da skriver at du og ungene har være hjemme alene i mange timer så får ikke folk denne historien til å stemme.
      Hadde du en grunn utover dette som du ikke ønsker å fortelle om, så helt greit. Men husk at folk forholder seg til det du skriver, og ikke til det som du holder hemmelig.

    12. Naturlig hverdagslook?
      Jeg har ingen tro på det naturlige når det kommer til sminke, jeg skulle helst hatt sotete øyne hver dag, selv på jobb. Default farge på leppene er rød, hvis jeg prøver meg på noen andre farger føler jeg meg ung, spinnvill og gal. Nei, smink deg som du føler for du og la naturlig nude makeup være for folk som ønsker å gå sånn.
      Ha en god dag.

    13. Anonym: Selvfølgelig skjønner jeg det. Han kom jo også hjem fra jobb utover kvelden, selv om han ikke hadde kommet hjem enda da blogginnlegget ble publisert. Så vi fikk noen timer sammen. Beklager at jeg ikke presiserte dette

    14. det blir så dumt det her ass. roper så høyt om at du må holde noe privat og ikke vil dele alt, men likevel klarer du ikke å fatte at folk syns du er lite troverdig? Drit nå i å skriv noe da, hvis du ikke kan fortelle noe mer enn bittelitt. du gjør deg jo selv bare dummere enn du er.

    15. Skjønner ikke hvorfor folk reagerer på denne måten.. som hun har sagt så foregår det ting hun ikke kan dele. Tror ikke at noen av dere ville ha delt privatlivet deres på denne måten heller. Ting skjer, og Jessica vet nok godt hva som er best for henne og familien <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg