DEN SISTE UKENS..

AKKURAT NÅ: Blogger jeg samtidig som jeg ser på bursdagsting til Leo sitt bursdagsselskap. Tenk at han blir 3 hele år om et par uker! Jeg synes det er litt vanskelig å tro noen dager, samtidig som jeg gleder meg veldig over at han snart har bursdag igjen og blir ett år eldre. Jeg snakker en del om alder med han om dagen, og så pleier jeg å spørre han hvor gammel han blir. Han svarer stolt “Snart 3 år. Og Noah er 1 år!” han må alltid legge til hvor gammel lillebror også er. Haha, så herlig det er å se at Noah er så viktig for han ♥

CRAVINGS: Den siste uken har jeg hatt så sinnssykt lyst på kiwi! Jeg spiser alltid kiwi med skallet på etter at bestevenninna mi tipset meg om det for et års tid tilbake. Nå blir jeg nesten irritert på meg selv når jeg tenker tilbake på hvor mange ganger jeg har brukt tid på å skrelle dem – de er jo bedre med skallet på! Haha!

MEST LESTE BLOGGINNLEGG: Barnas nye garderobe er ukens mest leste blogginnlegg. Jeg synes det er så gøy å vise dere slike bilder, og gleder meg til å fortsette å vise dere at barnerommet til guttene tar form.

PÅ DENNE TIDEN I FJOR: Hadde jeg en baby på 5 måneder, og Leo som straks skulle bli 2 år gammel! Det var fine tider det. Jeg drev i likhet med hva jeg gjør nå, med bursdagsforberedelser til Leo sitt selskap, og jeg minnes at det var utrolig fint vær. Jeg håper denne måneden blir like fin som den i fjor, for jeg merker at jeg smiler bare jeg tenker på mars i fjor. Meg i fjor på denne tiden – litt dårlig kvalitet, men det funker 👇

UKENS TANKE: Jeg vet at det kanskje ikke er helt innafor at jeg skriver om dette, fordi bloggere som kan ha en yngre følgerskare skal være gode forbilder og ikke fortelle om usikkerheter, fordi det kan få yngre, mer lett-påvirkelige lesere til å bli mer kritiske til seg selv og sammenligne seg med andre. Men jeg gruer meg så til å gå i bikini til sommeren. Og det verste av alt er jo at jeg har egentlig ingen grunn til å grue meg til det – jeg har ingen kilo ekstra (snarere tvert i mot), jeg har ingen løshud etter svangerskapene, ikke synlige strekkmerker eller noen typiske sånne komplekser. Ikke at jeg mener at det gir en grunn til å grue seg til å gå på stranden, men jeg vet jo at det er mange som sliter med komplekser på grunn av for eksempel slike ting. Jeg er mye mer fornøyd med kroppen min nå enn jeg var før jeg fikk barn, og jeg har ingenting å peke ut som noe jeg gjerne skulle vært foruten. Æsj, vet ikke hvorfor det er sånn – men det er helt ærlig noe jeg har tenkt på i det siste. Skulle ønske jeg klarte å bare gi blaffen i det.

UKENS BILDE: Fredrik og jeg har ledd så mye av dette bildet helt siden første gangen jeg så det, og denne uken dukket det opp i newsfeeden min på Instagram igjen. Dette stemmer så ekstremt bra, håper det er flere som kjenner seg igjen her😂

UKENS NEDTUR: At mobilen min er i ferd med å gå til dundas. Igjen. At det faktisk er mulig å klare å ødelegge telefonene mine såpass ofte som jeg gjør, har jeg nesten vanskelig for å tro på. I tillegg har batteriet på det nye videokameraet mitt blitt ødelagt. Jeg ser jo at fellesnevneren her er meg, så jeg burde kanskje bli litt bedre til å ta vare på tingene mine 😬

UKENS GLEDER SEG TIL: Mamma og søsteren min som kommer for å besøke oss i morgen! Fredrik har full jobb-uke og jeg er fortsatt syk, så jeg kjenner at det skal bli veldig greit og at jeg gleder meg veldig. Da jeg fortalte barna om besøket vi venter i morgen ble de helt i ekstase, og denne uken skal Leo blant annet klippe seg, det blir en del å ordne med rommet til barna, og jeg skal muligens klippe meg og/eller gjøre noe annet med håret. Og så blir det helt sikkert en del annet nå som vi får besøk også. Jeg gleder meg!

Nå blir det Cola samt dokumentarserie på meg resten av kvelden! Håper dere har det bra, og tusen takk for den fine responsen på forrige blogginnlegg ❤️

5 kommentarer
    1. Synes du burde klippe deg litt, ikke at ikke håret ditt er fint , men tror bare det blir enda finere hvis du tar litt av lengden . Ser sikkert litt mer voksen ut også .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg