EN SKIKKELIG OPPTUR!

Hei dere! Gjett hva? I dag har moren min, søsteren min og barna vært på et vegansk spisested i Tønsberg, og herregud så positivt overrasket jeg ble! Ikke at jeg ikke forventet at det kom til å være god mat altså, men det var virkelig SÅ mye bedre enn jeg hadde trodd at det kunne være. Helt nydelig mat! Vi bestilte “burger”, “nuggets”, hummuswraps og båtpoteter. Det var en skikkelig opptur, og vi spiste opp hver eneste smule 😅 Dette er ikke sponset eller noe, men når jeg vet at mange av leserne mine har vist så stor interesse for at jeg er blitt veganer – så måtte jeg bare nevne det! Leo spiste til og med opp nesten alle nuggetsene sine, han synes det var såå godt 😋 Det var han ikke alene om for å si det sånn.

Hit skal jeg absolutt tilbake 🍽️🌱🍟🌯🥗

Ellers sov Noah underveis under måltidet vårt – så han fikk ikke smakt da. Leo har vært så blid og fornøyd i hele dag, han synes det er så stas og gøy når bestemoren hans og tante er på besøk! Derfor har det gått i en rasende fart i hele dag, og jøye meg så mye vi har fått gjort. Dette var jo bare lunsjen vår! I tillegg har vi vært og handlet i Sandefjord, vært på besøk hos oldemoren til barna (altså min bestemor) her i Larvik, og fått besøkt min tante som bor her i Larvik. Det er alltid så koselig når vi er flere fra familien min fra Gjøvik, og vi sammen får besøkt de fra familien vår som bor her i Larvik. Vi har rett og slett bare hatt en skikkelig fin dag. Jeg håper dere har hatt det samme!

Nå har jeg nesten akkurat avtalt med bestevenninna mi at jeg skal til henne på besøk i helgen, altså drar jeg alene til Gjøvik på fredag og blir til søndagen. Jeg kan ikke huske sist jeg var borte fra barna en helg – men nå skal ta til meg rådene jeg får fra dere lesere om å unne meg litt alenetid og tid til å være noe annet enn bare mamma. Jeg er jo tenåring også.

Ha en fin tirsdagskveld videre!

5 kommentarer
    1. Så flott at du kanskje skal til veninnen din en helg! Hva heter spisestedet? Det så ufattelig godt ut 😊 og ja det er kjempespennende at du er veganer! Du kan gjerne legge ut matretter på Insta et par ganger i måneden, spesielt om du skriver om å være veganer. Kjempegøy!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg