FOR FØRSTE GANG PÅ LENGE..

Hei dere! ♥ For første gang på lenge føler jeg meg faktisk ganske bra i dag, overraskende opplagt! Til tross for lite søvn og litt av hvert. Jeg har hatt litt feber i dag også, men nå begynner ting å bli mye bedre. Dere kan tro jeg er lettet – kanskje spesielt fordi jeg som tidligere skrevet drar bort på venninnebesøk i helgen, og siden det ble bestemt har jeg gledet meg så mye! Nå ser det ut som at jeg blir helt frisk til i morgen, så nå er jeg altså så glad! Det er så utrolig typisk at man den ene helgen man skal bort blir syk, eller i andre selvopplevde tilfeller: At man blir akutt syk når man har en dag barnefri, at man føler seg helt uopplagt og trøtt, og så videre. I-landsproblemer, tenker kanskje du – men det er jo fremdeles litt irriterende spør du meg.

Jeg fant igjen verdens herligste bilde fra Leo var baby i dag, hvor det ser ut som at han ligger med hendene i været. Jeg husker at jeg tok dette bildet på en fredag, så samme dagen bildet ble tatt og publisert her på bloggen tullet jeg litt med at det var fordi han gledet seg så mye til helgen. Haha, noen ganger overrasker jeg meg selv litt over hvor mye jeg husker fra alt jeg har delt med dere! Det begynner tross alt og bli en god del nå🤗

Jeg måtte bare dele disse bildene også. Kan dere tro at det er 3 år siden de ble tatt? Fredrik, Leo og jeg har forandret oss så mye. Leo er jo ganske åpenbart da, ettersom han er et lite barn og vokser for hver måned som går – men da jeg var yngre, hadde jeg aldri trodd at jeg kom til å forandre meg så mye innen jeg bare hadde fylt 19.. Og da snakker jeg ikke bare om utseende, altså. Morsomt å se er det i hvert fall!

Nå står tacoen på bordet og Fredrik har kjøpt vegansk iskrem til meg til dessert i anledning kvinnedagen – men dere som følger meg på Snapchat (@Mammasom16) vet jo allerede det. Det var koselig gjort, og jeg satser på at vi får en skikkelig koselig kveld også.

Snakkes igjen snart ♥

5 kommentarer
    1. Hei!
      Jeg er ingen fast leser, men har tittet innom bloggen din i ny og ne. Jeg ønsker egentlig bare å fortelle at jeg synes du virker både moden og reflektert for alderen. Selv er jeg nesten ti år eldre enn deg, og vet at jeg aldri hadde taklet alt du har gjennomgått like bra som du har. Det som er litt artig med bloggen din er at du skriver og formulerer deg veldig godt. Jeg har tatt meg selv i å lese gjennom innlegg for innlegg med interesse, noe jeg vanligvis ikke gidder på andre blogger. Så dette er bare en liten kommentar for å komplimentere deg, samt å ønske deg lykke til med skolen til høsten! Tvi Tvi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg