JA, HAN SKAL FLYTTE UT..

Dette er vanskelig for meg, men jeg skjønner at det ikke er noen vei utenom å fortelle dere det også. Fra i dag skjer det en stor endring i livet mitt. Fredrik flytter ut. Jeg skal være såpass ærlige med dere at jeg kan si at det er eneste løsning akkurat nå. Det har vært noen vanskelige dager for oss begge to, og nå jeg har jo også tatt et valg om å holde mye av dette borte fra bloggen den siste tiden.

Å ta denne avgjørelsen når man har barn involvert føles utrolig vanskelig. Nesten umulig. Jeg føler det litt som å leve i et mareritt og vente på å våkne fra det. Men så innser man at man ikke våkner. Er det riktig å bli boende sammen kun for barnas skyld? Jeg mener nei. Har man gjort alt man kan, så er det lov å gå inn for å akseptere at noe er ødelagt. Jeg vet med mitt hjerte og mitt sinn at jeg har gjort alt i min makt for å få dette til å gå.

Jeg elsker Fredrik høyere enn dere aner, men noen ganger er ikke kjærlighet nok.

56 kommentarer
    1. Tunge tider <3 Man må ta de valgene i sitt eget liv som passer best for en selv. Gjøre det beste ut av situasjon 🙂 Ikke lett å ta tunge valg, men håper ting blir bedre, for alle parter på sikt. 🙂 Ha en fin kveld. 🙂

    2. Kjære, fine du; det her kan umulig være lett å bære på.. Hold motet oppe, selv om det er tungt nå. Du kommer deg styrket gjennom dette ❤️ Sender deg mange varme tanker og klemmer; du står ikke alene ❤️

    3. Så utrolig trist å høre, men du fortjener å ha det godt både med deg selv og barna! Du er min favoritt av de unge mødrene, STÅ PÅ!! Har alltid heiet på deg, og kommer alltid til å gjøre det! Du er så voksen for alderen og viser hvordan det virkelig er å vær mor!! Lykke til, og vi heier på deg❤️❤️

    4. utrolig trist, men dere er voksene nok til å innse hva som er best for dere og barna. Dessuten vet ingen hva fremtiden bringer for dere ❤️

    5. Mange varme klemmer til deg! <3 tunge tider nå men er det noen som kommer seg gjennom dette så er det deg! <3

    6. Selvsagt er det trasig når det ender sånn, men sånn er det. Det viktigste nå er at dere klarer å samarbeide om barna, la de stå i fokus.
      Og jeg vet at voksne har sagt at det hadde vært bedre om foreldrene hadde skilt seg i stedet for å krangle og holde sammen kun for deres (barnas) skyld.
      Det blir nok tøffe perioder, men man klarer faktisk det man må klare. Sørg for å ta førerkort og få deg bil før du begynner på skole til høsten, det vil gjøre alt mye lettere for deg.

    7. Så trist å høre.. Stor klem til deg <3 Håper du klarer å få det bedre snart! Håper du kanskje vil lage et innlegg om hvordan dere skal gjøre det iforhold til guttene? Skal de være annenhver dag hos hver, eller annenhver uke?

    8. Jeg tror at dere gjør det eneste rette, for dette er den tredje krisen på få år.
      Jeg håper at dere begge to får det veldig bra, at dere fortsetter å være gode venner og gode foreldre. Å samarbeide om de små er alfa og omega.

    9. Ønsker deg og dere masse lykke til videre og håper at du også greier å se de lyse øyeblikkene i en ellers kjempe tung tid! Jeg har fulgt bloggen din helt fra starten, og dette er forferdelig trist. Ønsker deg alt det beste fremover!

    10. så trist:,( dere er så fine sammen,men er det det beste akkurat nå er det nok det, håper det order seg med tiden

    11. Sender mange gode klemmer <3 Vi som har fulgt bloggen din vet hvor mye dere har prøvd for å få det til å fungere.. Så innsatsen skal det absolutt ikke stå på! Det er som du sier, noen ganger er ikke kjærlighet nok desverre.. <3

    12. Det var leit å høre. Men dere skal jammen ha for innsatsen, slik jeg har forstått det!
      Håper livet faller på plass for dere begge, og at dere klarer å opprettholde det gode samarbeidet rundt barna.
      Ønsker deg alt godt!

    13. Går igjennom et brudd selv nå, vi var sammen i over 3 år og vi bodde sammen i 2 år. Jeg er 22 år. Det kommer til å være vanskelig lenge, og jeg ser for meg at når det er et barn inne i bildet, at det er mye tøffere. Men du virker utrolig sterk, og jeg har troen på at du klarer dette! Dere må gjøre det beste for dere, det er viktig. Masse lykke til, jeg heier på deg!

    14. Så trist å lese, men jeg vet selv om du ikke har delt alt på bloggen, at du/dere har prøvd alt! Jeg gikk nylig fra han jeg var samboer med etter 5 år å vi har ett barn sammen, men vi kan ikke holde sammen pga ett barn, vi må faktisk tenke på oss selv oppi det hele, å barn merker så utrulig godt vist det er noe selv om man trur man klarer å skjule å skjerme barna for noe, de vet mer enn vi aner

    15. Uansett hvor vondt det er så vet du i hvertfall at dere har prøvd alt dere kan. Kanskje finner dere tilbake til hverandre etter hvert, kanskje ikke. Dere vil uansett alltid ha guttene deres til felles.
      Jeg og kjæresten har også hatt det vanskelig lenge. Vi prøver så godt vi kan, men det er tungt. Tanken på å skulle flytte fra hverandre er også veldig tung. Det føles som om livet er i et konstant limbo. Jeg føler ikke at jeg vet hvor jeg kommer til å være om 2 måneder. Jeg vet ikke om vi kommer til å bo sammen, eller om vi kommer til å være vanskelig. Sånn har det vært lenge. Det er slitsomt, og det tærer skikkelig på meg. Likevel klarer jeg ikke helt å gi slipp. Det er vondt, men vi må bare ta det i vårt tempo og finne ut hva som er riktig for oss.
      Forhåpentligvis er dette den riktige avgjørelsen for dere. Stå på, Jessica, du er rå!

    16. Veldig trist å høre! Håper dere kan beholde respekt og godhet for hverandre og samarbeide godt om de skjønne guttene deres. Varme tanker til dere begge to!

    17. Ved alle samlivsbrudd er det viktig at barna beholder best mulig kontakt med begge sine foreldre.
      Det betyr lik tid med pappa og mamma.
      Mer enn førti tusen norske barn ser ikke pappaen sin.
      Det skyldes ofte at mor saboterer samværet som ren hevn.
      De fleste barn mister mye av kontakten med pappa når foreldrene skiller lag, og blir boende hos mor, enten de vil eller ei, og uansett hvem av foreldrene som er mest velegnet.
      Det unge paret som i dag kan stå offentlig fram med delt foreldreskap, har en moderne og modig mor, og er moren i tillegg en kjent blogger, vil hun først bli hyllet for det kun gjør, deretter bli et viktig rollebilde. Og hun vil, kanskje viktigste av alt, bli sine egne barns helt.
      Lykke til!

    18. Så trist for dere alle sammen, Ikke bra i slike sitasjoner når det er barn men det regner jeg med du vet og forstår. Kjærlighet er ikke så lett alltid. Men noen gonger må vi respektere det blir krangling og slikt. Men når ting går for langt eller mye krangling så har ikke barn godt av dett.
      Jeg håper kanskje ting ordne seg og dere finne ut det ikke skjer. Vet kossen det er, ble slutt med barnefaren selv ikke noe lett og ikke let for minsten. Håper ting orden seg <3
      Klem Marcela

    19. Tove: Tragisk å kommentere uten å vite hva du snakker om.

      Still deg selv disse spørsmålene: Kjenner du meg? Kjenner du min samboer? Vet du hva slags utfordringer vi har prøvd å komme oss over i forholdet vårt? Vet du hva som er grunnen til at vi har hatt flere kriser på få år?

      Vet du i det hele tatt hvor lenge vi har kjempet?

      Nei? Da synes jeg faktisk du skal la være å uttale deg noe om det også.

    20. Dette kommer du til å komme sterkere
      ut av på andre siden! Heier på deg !
      Synes dere har vært flinke . Mange gir opp ved første tegn på vanskeligheter .
      Guttene er heldige som har to foreldre som dere !
      Lykke til !

    21. Det er lov å gi opp når man har prøvd alt, og det tror jeg oppriktig at dere har gjort. Klart at dette er vondt, men dette klarer du, og dine barn har en far som kommer til å stille opp for dem. Det er jeg helt sikker på!

    22. Jeg har så stor respekt for deg, du viser virkelig frem livet. Å ikke bare som en fasade. Jeg er selv 6 år eldre deg, å ble mor lenge etter deg, du virker som en fantastisk person og mamma. Leo og Noah er heldig som har deg❤️ Tenker på deg. Ser så opptil deg, synes du har så mange flotte verdier som du frontee gjennom bloggen. Du er virkelig min favoritt i blogg Norge💕

    23. Sender deg en god klem <3 Nå er det et drøyt halvannet år siden jeg selv satt i samme situasjon, og for min del ble alt mye enklere enn jeg hadde forventet. Jeg håper at det samme vil gjelde for deg <3

    24. Kun for å få lesere! Du er jo ikke akkurat på topp,så noe må man finne på! Hele bruddet er pisspreik!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg