JEG SAVNER DET!

I dag fant jeg igjen så mange feriebilder som hadde havnet et helt annet sted blant bildene mine – sett bort i fra det siste bildet da – men det måtte jeg bare ha med uansett fordi jeg er så glad i det. Haha! Når jeg tenker meg om, så delte jeg egentlig ikke så voldsomt mange bilder fra ferien i vår da vi var i Spania i fjor – noe som egentlig er helt greit. Det var så gøy å finne enkelte bilder at jeg tenkte jeg måtte dele de med dere og fortelle dere hvor mye jeg gleder meg til neste tur! Da jeg var ute i Sibir-kulden tidligere i dag med Leo og Noah, så klarte jeg ikke annet enn å tenke på hvor mye jeg savner dette – men igjen så er vi jo faktisk straks i april 🙌 Tenk det! Føles ut som at det har vært vinter og januar i et helt århundre snart 🙈

Jeg nyter forresten at det er lyst ekstra lenge om kvelden nå, det gleder en bloggers hjerte skal jeg si dere. Det er helt håpløst om vinteren når det blir mørkt som svarte natten klokken 15:00 om ettermiddagen, så at den tid er forbi gjør meg virkelig ingenting. Ellers, altså sett bort i fra mimringen i dag, så har barna tid med pappaen sin – noe som alltid er koselig for alle parter. Jeg er glad barna har et så nært forhold til pappaen sin ❤️

Nå skal jeg rett og slett legge meg til å sove litt mens barna er med Fredrik. Håper dere har hatt en fin start på uken! 

6 kommentarer
    1. Du har en flott kropp etter to svangerskap <3 men ikke bli like sjokkert neste gang lettkledde poserende bilder havner på datingsider :p du ber om det selv ved å legge det ut på nettet.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg