DET BESTE SOM HAR SKJEDD PÅ LENGE

Det var noe så herlig som skjedde i går på formiddagen da jeg var alene med Noah hjemme. Vi hadde akkurat kommet hjem en tur, og jeg skulle i gang med å pakke – noe som vanligvis tar en del tid fordi jeg må løpe frem og tilbake etter Noah som synes det er hysterisk morsomt å ta en bit av regningene mine og spise alt som spises kan, egentlig. Han begynner å bli ekstremt rask nå også, så da synes han det er enda morsommere når er jeg nødt til å jage ham i forsøk på å få tilbake det han har tatt. Haha! Uansett – Noah finner ganske raskt bagen min som jeg pakker i til jeg skal dra til Gjøvik, og begynner å rive ut ting – også dette synes han er hysterisk, og i det jeg legger det ned i bagen igjen, så river han det ut og slik fortsetter det. 

Etter en stund så ler jeg før jeg sier at “Nå mamma pakke ordentlig, Noah” siden klokken begynte å bli en del og jeg var nødt til å få opp tempoet litt om jeg skulle rekke toget mitt. Helt ut av ingenting svarer han bare: Elske deg.

Det er koselig å ha baby, men herregud så mye koseligere det er når de kan begynne å uttrykke seg – spesielt når de sier ting de aldri har sagt før❤️

3 kommentarer
    1. Må bare si at du er utrolig vakker uten sminke! Så deg på Nordbyen når du var der i går formiddag, mens Noah satt i vogna og spiste noe inne på meny. Men turte ikke komme bort og hilse, siden det så ut som at du hadde så dårlig tid. God helg og kos deg masse i Gjøvik! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg