MIN EGEN LILLE FAMILIE

Hei alle sammen! Nå har jeg gledet meg til å blogge igjen – til tross for at dette neppe blir et veldig langt blogginnlegg, jeg tenkte nemlig å skrive et litt lenger senere i dag. 

Jeg er nå tilbake hjemme i leiligheten min i Larvik. Det har vært en lang dag – jeg dro fra Gjøvik klokken 07:00 i dag tidlig og dro rett videre til Oslo på en mini-bloggsamling samt et møte i dag, så det var veldig hyggelig. Deretter fikk jeg endelig ta turen hjemover til barna! Jeg har gledet meg så masse til å se dem igjen nå som de har vært med pappaen sin i helgen. Alt hadde som vanlig gått veldig fint, og de var overlykkelige over å se meg igjen. Haha, det er så glede å komme hjem til to som er så uendelig glade for å se deg igjen altså 😍 Siden har jeg laget en skikkelig god kveldsmat til dem, og nå er de litt forsinket på vei i seng. Trøtte og kjempefornøyde etter dagen, heldigvis!

Denne uken blir helt “vanlig” eller, helt vanlig blir det vel aldri – men jeg gleder meg til å tilbringe masse tid med dem og håper vi kan finne på noe gøy de neste dagene. Vi er tross alt vår egen lille familie nå ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg