GLAD JEG GJORDE DET

Hei alle sammen! Den første kvelden her i går ble veldig fin. Siden jeg var hos foreldrene mine og Leo også var der fra før av, som jeg også nevnte i går, så fikk jeg litt tid med han i samme slengen, noe som alltid er like herlig. Det første han spurte meg om var “Mamma, hvor er Noah?” Haha! Etter at Leo la seg fikk jeg jobbet en del med bloggen, spist sammen med foreldrene mine og lagt meg alt for sent i natt. Men det må vel være greit når jeg ikke hadde orket å lage noen planer i dag, annet enn å slappe av.

Selv om det blir en del reising de helgene jeg drar til Gjøvik, så er jeg så glad for at jeg har gjort det det hver gang i etterkant. Slik føler jeg det nå også, at jeg er glad for at jeg dro. Det er virkelig lenge siden jeg har vært så mye i hjembyen min som det jeg har vært i det siste, men jeg kjenner likevel at det å flytte tilbake hit ikke blir aktuelt. Jeg trives best med å kunne komme hit på besøk!

I går kveld tenkte jeg at det hadde vært så deilig å ha en natt helt i fred selv om jeg er i Gjøvik, så da bestilte jeg meg rett og slett hotellrom fra i dag til i morgen! Når jeg først har muligheten så tenkte jeg bare hvorfor ikke. Jeg angrer ikke, og har til og med fått sovet litt på dagtid. Føler meg skikkelig gammel når jeg sover midt på dagen, men herregud det trengs 🙈

Helgen går alt for fort, men samtidig ser jeg så frem til å dra hjem igjen til Larvik og leiligheten min i morgen. I mellomtiden håper jeg dere har en like fin lørdag som jeg har hatt❤️

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg