NÅR LIVET FORANDRER SEG

I dag har jeg helt ærlig hatt verdens verste dag og jeg bare gleder meg til den er helt over. Som dere sikkert har merket i det siste, så har jeg følt meg mye bedre enn på lenge store deler av tiden. Men jeg har fortsatt noen lange dager her og der hvor jeg merker hvor mye livet mitt har forandret seg den siste tiden. Jeg hater disse dagene, men jeg vet at jeg klarer meg.

I morgen skal jeg inn til Oslo med Noah for å møte foreldrene mine – jeg skal også på to møter, så det blir spennende. Blant annet skal jeg treffe min kjempekoselige kontaktperson i Egmont (som jeg nå blogger for). Det blir ikke noe annerledes i negativ retning med bloggingen min fremover, snarere tvert i mot. Men Egmont kjøpte opp blant annet Side2 tidligere i år, og siden jeg er side2blogger så har jeg valgt skrevet ny bloggkontrakt med Egmont nå. Jeg tror det kommer til å gjøre at bloggen min blir mye bedre enn tidligere, så etterhvert som tiden går gleder jeg meg til å høre hva dere synes.

Det er ganske mange som har spurt meg om hvordan man blir Side2blogger, men dette må man altså få tilbud om. Da jeg startet å blogge for fullt i februar 2015, fikk jeg 2 tilbud om plattformbytte mot slutten av samme måned, siden bloggen vokste utrolig raskt og ting gikk egentlig over all forventning – og så ble jeg i hui og hast invitert til møte hos Side2/Nettavisen – og valgte etter det møtet å bli hos Blogg.no. Jeg kan nesten ikke få sagt hvor glad jeg er for at jeg gjorde det. Tenk om jeg aldri hadde gjort det? Da tror jeg ting hadde sett ganske annerledes ut i dag for bloggen min.

Nå har jeg enda ikke spist middag og selv om ingenting egentlig frister og jeg helst vil legge meg og synes synd på meg selv, så skal jeg trene og jobbe med bloggen, og gjøre det beste ut av de resterende timene av kvelden. Håper dere har det bra, så snakkes vi ❤️

7 kommentarer
    1. Stå på jessica! Selvom man har noen vonde dager kommer man seg alltid opp igjen😃 håper at kvelden din og i morgen blir en bedre dag

    2. Hva innebærer egentlig en slik bloggkontrakt, og hva vil den ha å si for bloggen din? 🙂
      Håper du får en bedre dag i morgen!

    3. Det er merkelig det der ja. Utrolig glad for at du ble igjen på blogg.no . Synes det er den beste plattformen av alle de norske jeg.
      Drømmer selv om å en dag bli toppblogger igjen, over en lengre periode og at jeg blir SIDE2 blogger. I tiden fremover så skal jeg kun jobbe knallhardt, de neste månedene for å blogge så bra som mulig og for å bygge opp bloggen min igjen :))
      Kan jeg spørre om du vet ca. hvor mange tusen lesere man ”burde” ha for å få tilbud om kontrakt? 🙂 Det virker som at det varierer litt hihi. Håper ikke du tar dette spørsmålet feil. Ønsker bare en pekepinn, på hva jeg burde jobbe imot de neste månedene/årene 😀

    4. Heldigvis kommer det en ny dag i morgen <3 Jeg vet hvor utfordrende det kan være å være alenemor, for jeg er en. Det gjør at man ikke kan legge seg å "dø" uansett grunn. Men man blir sykt sterk av det! Plutselig er man så sterk at vanlige hverdagsproblemer virker som blåbær.
      Det er også lov å be om hjelp. Det er ikke meningen man skal klare alt alene <3
      Heier på deg 🙂

    5. Pia: Det innebærer hvilken plattform jeg skal blogge på (blogg.no, united influencers, eget domene osv) og reklame på bloggen, samt et team som i ryggen som skal hjelpe meg og utvikle meg og bloggen til å bli så bra som den kan. <3

    6. Anonym: Det gjør det heldigvis, og dagen i dag har vært mye bedre <3 Koselig å høre fra noen som vet hvordan det er og hvordan noen dager kan være.

      Tror på deg når du sier at man kommer sterkere ut av det til slutt! Tusen takk for kjempekoselig kommentar.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg