DET SOM VIRKELIG BETYR NOE

Hei alle sammen, og riktig god kveld ♥

I dag har vi vært ute i solen, og i tillegg fått shoppet litt sommerklær til guttene som jeg tenkte å vise dere i et eget blogginnlegg. Jeg forundres fremdeles over at det selges så utrolig mye mer og generelt er så ekstremt mye større utvalg til jenter enn det er til gutter når det kommer til klær altså. Da tenker jeg ikke på hårspenner, hodeplagg eller smykker – men generelt utvalg av klær. Det er faktisk noe jeg har lagt merke til helt siden Leo var baby – og det er litt irriterende. Men jeg har skjønt at det bare er noe jeg må infinne meg med. Dessuten er jeg så kresen på hva slags klær jeg synes er fine til barna også – aller helst skulle jeg ha designet barneklær selv, men det får bli en drøm enn så lenge 🙈

Jeg tok også med meg barna til en lekepark hvor vi tilbrakte en del tid i dag, og så var vi selvfølgelig litt i hagen også. Når vi først har en såpass romslig hage så får vi se til å utnytte det. Jeg tar alltid med meg litt frukt, vann/juice og litt enkel mat til barna når vi drar ut – eller så drar vi innom matbutikken på veien og handler litt. Det synes jeg er så koselig å gjøre (til tross for at det egentlig er tidenes sjansespill å dra med seg begge to på butikken) 

Jeg har fått stresset litt ned og tatt ting i mitt tempo i dag, selv om vi har endt opp med å ha en ganske innholdsrik dag. Jeg har som dere sikkert har skjønt hatt en kjip periode den siste tiden, og sånn er det jo bare noen ganger. Akkurat det å ha det kjipt får det meg til å begynne å tenke tilbake til da jeg var yngre da jeg trodde at “alt blir bra bare jeg har penger” eller “alt blir bra bare jeg får en fin kropp” men noen år senere hvor jeg sitter med både en kropp jeg er fornøyd med og nok penger, så innser jeg at det ikke utgjør noen ting med tanke på hvordan jeg har det i det hele tatt. Men jeg forstår at det er enkelt å tenke sånn når man er ganske ung – fordi man gjerne vil ha en quick fix til å få det bra, når man ikke har det så bra.

Det som virkelig betyr noe er jo å ha mennesker rundt deg som gjør deg glad. Jeg håper denne sommeren blir fin selv om den nok blir veldig annerledes fra de siste somrene i livet mitt – og selv om jeg nå er alenemamma og livet er ganske stressende i perioder.

Ha en fin lørdag videre, så snakkes vi igjen!

7 kommentarer
    1. Vet du.. akkurat dette med utvalg til gutter og jenter, det føles akkurat likedan ut når man får jenter😁 jeg finner forøvrig mye lettere tøy til guttene mine enn til jenta mi. Det føles veldig begrenset til jenter fordi det er så mye grelt å få tak i😨
      Ha en deilig kveld videre😘

    2. Enig med hun over. Om man ikke liker my litle pony, cars, grelle farger og andre fæle print er det like utvalg til begge kjønn.
      Hva er egentlig sjansespill med å ta med barna i butikken? Må være ganske kjipt å føle det sann angående å ta med barna på butikker.
      Mine guttee på 2 og 3 år elsker å være med å handle😅

    3. Anonym: Det med sjansespill var mest ment som en spøk med tanke på hvordan det kan (understreker kan altså) være å ha med to trassige barn i butikken 🙂 Haha! Du er heldig som har to gutter som elsker å være med å handle!

    4. Hei,
      Kanskje du bør følge Speiltvillingene.blogg.no.
      Stine designer masse tøy til jentene sine og legger ut både oppskrifter og hvordan man utfører det ☺️ Så hvis man bare bestemmer seg for å gjøre det, så tror jeg du klarer det 🙂 lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg