HER KUNNE JEG BODD 😍

Åh, gjett hva vi har gjort i dag? Vi har vært en tur i fine Stavern, spist is og grillet. I dag har det vært sånn typisk mai-temperatur og barna har hatt en veldig fin dag – det har virkelig jeg også. Jeg er veldig glad i Larvik, men Stavern om sommeren er noe for seg selv – det er ikke første gangen jeg har besøkt den fine sommerbyen og tenkte at her kunne jeg virkelig bodd. Men jeg føler samtidig at om man bor i Stavern, så lever man skikkelig for sommeren – men sånn er det kanskje litt her i Larvik også? Det er jo ganske “dystert” og kaldt på vinteren – samtidig gjør sommeren opp for det, og gjør at det er verdt det. Haha!

Det koseligste i Stavern er definitivt bryggen, det lille sentrumet – og alle de små, fine husene som står tett i tett. Så fint 😍 Er forresten veldig barnevennlig, for dere som kunne tenke dere en tur hit med barn i løpet av sommeren. Foldvik gård er jo heller ikke så langt unna, og der er det også helt perfekt for barn i ganske mange aldre.

Nå har jeg for en liten halvtime siden kommet hjem fra en treningsøkt ute hvor jeg kjørte trappe-intervaller og det var overraskende deilig. Det har begynt å gå litt opp for meg at 20-års dagen min er om drøye to uker og det er fortsatt like rart å tenke på. Jeg prøver å fokusere så lite som mulig på alderen og heller fokusere på hva det siste året i livet mitt har gitt meg, samt at familien min i Gjøvik kommer på besøk og at vi skal ut for å spise bursdagsmiddag – det er like koselig hvert år synes jeg. Dere vet jo hvordan jeg er,  jeg gleder meg så utrolig mye over hva andre mennesker anser som «vanlige ting» skal jeg på Ikea gleder jeg meg en uke i forveien, liksom. En fin egenskap det da ♥

Håper pinsehelgen deres har vært super! Nå har vi enda en fridag i morgen da, eller jeg vet at mange har det – så jeg håper dere som har fridag i morgen nyter den like mye som jeg planlegger å gjøre. 

18 kommentarer
    1. Anonym: Hei! Ja, det er mulig jeg legger ut et ansiktsbilde, men det vil være ganske sjeldent. Jeg verner dem også på den måten at jeg ikke skriver om dem like mye, og holder igjen på informasjon. Jeg ønsker at de skal ha et privatliv, selv om de er en stor del av livet mitt og derfor kanskje vil nevnes på bloggen – så trenger jo ikke det bety at jeg må eksponere dem så mye. De vil være mer i “bakgrunnen” hvis du skjønner <3

    2. Så idyllisk det så ut 🙂 Foldvik gård har jeg vurdert å ta turen til i løpet av sommeren, er det verdt en 8-timers biltur? Tenker da selvfølgelig å overnatte i alle fall én natt, sannsynligvis to.
      Og du? Jeg må si at jeg er SÅ glad for å se hvordan du nå håndterer eksponeringen av barna på nettet. Lite gjør meg så glad som å se “mammabloggere” som deg <3

    3. Anonym: Hei! Jeg får mange tilbud men takker nei det til 80% fordi det er ting jeg vet jeg ikke kan stå for. Pengene er ikke så viktig for meg at jeg er villig til å gå imot egne prinsipper. Dessuten vil jeg at det jeg reklamerer for skal være aktuelt for målgruppen min også 🙂 Det vil være noe mer reklame fremover nå, men jeg vil nok aldri ha en blogg stappfull av reklame. Det er ikke helt meg.

    4. Lizbeth Osnes: Det alene er kanskje ikke verdt 8-timers biltur – men kanskje med noen dager i Stavern også? Nevlunghavn er også kjempefint om sommeren, og det er en del å finne på rundt omkring. Fine strender, campingplasser, jordbær-åkre og Farris bad er jo også her i Larvik og definitivt verdt å besøke! <3

      Så fint å høre at du synes det! Jeg prøver å gjøre det rette <3

    5. Hei! Lurer på hvordan barna taklet at du og fredrik gikk fra hverandre? Merker de noen stor forskjell da de er så små?
      Ha en super kveld 🙂

    6. synes dessverre bloggen din har blitt mindre intresant når ikke Leo og Noah er en del av dem. de er en del av deg, og hadde ablsoutt dritt i hva andre sier..

    7. Åh,vi har sommersted i Stavern og var på folvik i helgen med 3 åringen. Så gøy og fint der. Og Stavern er noe helt for seg selv 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg