BARNEFRI OG SAVN

Hei dere! Her kommer en liten oppdatering: Jeg befinner meg nå i Gjøvik, fordi jeg har barnefri og guttene er med pappaen sin. Jeg har snakket med Leo tidligere i dag som kunne fortelle meg at Noah sov, at han savnet meg, at han hadde lekt, og at han skulle på stranda. Han snakker så fint nå, så det er veldig morsomt å høre hvordan det går – og i tillegg høre det fra han.

Jeg har gått i bikini i hele dag sminkeløs og det har vært så herlig. Jeg er hjemme hos foreldrene mine og synes det er litt rart å være her helt alene fordi jeg får litt flashbacks til da jeg bodde her. For øvrig har foreldrene mine gjort om det gamle jenterommet mitt til en ekstra stue – så eventuelle flashbacks varer sjeldent lenge altså. Det var skikkelig rart første gangen jeg dro hjem til foreldrene mine etter de hadde fjernet rommet mitt husker jeg, da gikk det på en måte for alvor inn for meg at jeg ikke bodde her lenger. Men det begynner jo å bli en god stund siden nå!

Jeg har ikke orket å avtale noe annet enn å dra ut for å treffe bestevenninna mi og søsteren min senere i dag – og det angrer jeg ikke på. Det gleder jeg meg skikkelig til, sånn rent bortsett fra at de begge er over 20 og jeg ikke er det. Synes det er litt rart noen ganger når jeg ute med venninner, og jeg som har to barn ikke kan bestille meg en drink om jeg har lyst 😂 Men sånn er det bare!

Jeg savner naturligvis barna. Noen tenker kanskje at det er rart at jeg savner dem siden det er så kort tid siden sist jeg så dem – men for meg trenger ikke det å savne noen å ha noe med at det må være lenge siden man har sett dem. Det trenger bare å bety at man tenker på dem og ønsker at de var der med deg ❤️

Bilder fra onsdagen jeg hadde med barna hjemme i Larvik ☀️🍓🥐

Ha en kjempefin lørdag!

18 kommentarer
    1. så kjedelig bloggen har blitt etter du sluttet og vise barna, greit du ikke vil vise dem så mye, men av og til kan ikke gjøre noe..
      bra de er hos faren sin da, at du og fredrik har et bra samarbeid ,det er viktig for guttene 🙂

    2. Hei! Jeg kommenterer aldri, men må bare utnytte muligheten til å si meg fullstendig uenig med den øverste kommentaren. Jeg synes det er så fantastisk at du skjermer barna dine, og jeg synes bloggen din har jekket seg opp mange hakk etter at du begynte med dette! Nå handler bloggen om DEG, og jeg synes det er så bra. Så deilig med en blogger som tar til seg meninger og tør å endre synspunkt. Stor tommel opp.

    3. Bruker du bikini inne? Skjønner ikke helt hensikten med bildet, annet enn “se hvor slank og flott jeg er”. Men dette har vi vel diskutert før. Og igjen, klag ikke på at bildene dine blir misbrukt når du legger ut slike bilder, Jada, ingen har rett til å misbruke de, men de gjør det likevel…..

    4. Anonym: Hei! Som jeg skriver i innlegget så var jeg alene hos foreldrene mine og måtte derfor bruke selvutløser. Det var det ikke mulig å få til ute, så derfor gikk jeg inn i gangen for å ta et bilde. Jeg gikk i bikini hele dagen 🙂

      Hvorfor er det sånn at om jeg legger ut et helt normalt bilde i bikini på sommeren når det er 28 grader ute (!) hvor jeg smiler, så er det «se hvor slank og flott jeg er» mens om det er andre med høyere bmi enn meg gjør det samme, så er det bare kult og bra?

      Alle er fine, lavere eller høyere bmi. Prøver bare å bruke relevante bilder i blogginnleggene mine og variere.

    5. Anonym: Hei! Jeg har veldig lav bmi og er undervektig per nå, så det er ikke så rart at man kan se ribbeina mine. Jeg suger ikke magen inn fordi jeg har absolutt ingen behov for å være tynnere enn jeg er nå.

    6. A: Hei! Ble ordentlig glad av å lese dette. Jeg føler også at bloggen min har blitt bedre etter jeg sluttet å eksponere barna på den måten. Gleder meg til bloggingen fremover 🙂

    7. “Hei! Jeg har veldig lav bmi og er undervektig per nå, så det er ikke så rart at man kan se ribbeina mine”.
      Hva slags svar er dette? Jeg ville ha slettet kommentaren.

    8. Med høyere bmi enn deg? Jeg er undervektig, har en bmi på 17,5, det kunne aldri falle meg inn å legge ut et bikinibilde. Du er tydeligvis stolt over å være undervektig. Nå stikker jeg inn i gangen og tar et bikinibilde, se så smilende og fornøyd jeg er med vekten min (får til og med understreket det i kommentarfeltet, ikke en, men to ganger). Tenk over hvilke signaler du sender til unge jenter med sånne kommentarer.

    9. Kjøre Jessica. Liker bloggen din godt som du vet 🙂 Men blir litt bekymret for deg når du i et innlegg skriver at du trener hver dag og hsr jobbet hardt med vekten, og i dette innlegget/kommentar feltet forteller at du er undervektig!! Synes ikke denne livsstilen høres så sunn ut… Helt klart viktig å trene og å holde seg i form, men også viktig å få i seg nok næringsrik mat. Regner med at du vet en del om temaet, men med vegansk kost er det jo en risiko for feil- og underernæring. Selvsagt skal alle mennesker være stolte av kroppen sin, og vet du har jobbet hardt og ikke fått noe gratis. Men lurer på om du kanskje har gått litt for langt? Virker som du ønsker å fremstå som veldig tynn/for tynn/undervektig, og det er jo litt dumt. En ting er hva andre tenker, men jeg tenker mest på din fysiske og psykiske helse. Håper du ikke tar dette feil, men blir faktisk bekymret!! (Og nei, det er ikke sjalusi eller jantelov, men et innlegg fra en bekymret leser)

    10. Du ser ikke undervektig ut, så da bærer du din BMI veldig godt 🙂 Du ser sunn og normal ut, det ser man på armer og ben.

    11. Anonym: Hei!

      Synes det er ufyselig at noen skal prakke på meg at jeg suger inn magen når det overhode ikke er tilfelle, så kommentaren min var ikke noe vondt ment – bare et ærlig svar. Jeg ser nå at jeg skulle ha skrevet et mer utfyllende svar til den kommentaren – fordi alene ser ikke svaret mitt så veldig heldig ut, og det beklager jeg virkelig.

      Man kan se ribbeina mine og det er ikke noe bra – jeg har dessverre gått ned en del i vekt i det siste. Jeg ble nok bare irritert av kommentaren om at jeg “suger inn magen” og dermed ble svaret mitt deretter – jeg er fullstendig klar over at jeg burde vite bedre enn å svare i kampens hete, og heller vente litt til jeg kan svare noe fornuftig.

      Jeg beklager!

    12. Anonym: Hei!

      Vær så snill og ikke legg ord i munnen på meg. Jeg har aldri sagt at jeg er stolt over å være undervektig. Jeg ble nok litt irritert av kommentaren om at jeg visstnok “suger inn magen” og svarte derfor deretter. Jeg pleier vanligvis å kunne svare fornuftig uansett om jeg får usakelige kommentarer, og beklager at det toppet seg for meg og at jeg svarte i kampens hete.

      Med logikken om at siden jeg smiler på bildet – så MÅ det bety at jeg er stolt over å være undervektig – blir jo nesten like dumt som å si at de som er deprimerte umulig kan smile på bilder. Et smil på et bilde trenger ikke bety noen ting som helst – hvert fall ikke at man dermed sagt er stolt av å være undervektig?

      For øvrig fullstendig enig med deg om at den kommentaren fra meg var unødvendig. Jeg beklager!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg