MIN ALLER SISTE…

God kveld dere!

I dag hentet jeg litt inspirasjon fra Isabel sitt blogginnlegg, så i dag svarer jeg på….

SISTE KJØP

– Ny Iphone 8! Endelig har jeg kjøpt ny, og denne har jeg lovd meg selv å passe bedre på enn tidligere telefoner. Tror jeg regnet meg ut til å ha ødelagt 10 stykker de siste årene, og det går jo faktisk ikke an. Ærlig talt 🤦‍♀️

SISTE BILDE FRA KAMERARULLEN

SISTE SERIE JEG SÅ

Botched! Lillesøsteren min tipset meg om den – det handler om to veldig flinke og kjente kirurger, som får inn pasienter som har vært gjennom plastiske operasjoner hvor de har operert seg på steder som har vært litt shady, hvor ting har gått helt galt og resultatet er blitt deretter. Rett og slett skremmende å se på! Blir imidlertid ganske sjokkert over at enkelte av pasientene har latt seg operere på billigsalg og uten noen garanti/kontrakt? Helt vanvittig.

SISTE MÅLTID

– Er faktisk skrubbsulten når jeg sitter her og blogger – det siste jeg spiste var i dag tidlig og da spiste jeg taco! Helt alene, da barna ikke hadde kommet hjem enda. Det var både veldig deilig å kunne spise maten når den faktisk var varm (har jo egentlig glemt litt av hvordan det føles, siden jeg alltid ender opp med å måtte hjelpe barna under måltidene våre – og maten min derfor er kald når jeg først kan spise) og litt rart å spise helt alene. Haha!

SISTE SNAPCHATFILTER

SISTE KLEM

– Gav barna verdens største klem da de kom hjem fra pappahelgen sin tidligere i dag. Har tenkt så masse på dem hele helgen (som vanlig) og det var virkelig helt herlig å se dem igjen!

SISTE TINGEN SOM OVERRASKET MEG

– At vi faktisk er i juni nå!!! Juni har alltid føles så langt unna, men nå er vi jo her. Og vi er halvveis ferdig med 2018 😲 Tidligere i dag så jeg også gjennom bilder fra i fjor på denne tiden, og fikk sjokk av å se hvor mye barna har vokst og forandret seg. Når vi først snakker om at tiden går fort… Jeg er snart 20 år. 😭

Håper dere har hatt en kjempefin helg! ♥ 

5 kommentarer
    1. Er selv en mester på dette med å ødelegge telefoner, for så å ikke forstå hvordan i alle dager det kunne skje !
      Morsom lesing !
      Ha en fin kveld 🙂

    2. Jeg skjønner ikke hvorfor du gnåler så forferdelig over alderen din? Du blir 20 år, bare ungjenta enda. Slapp av litt da, du er ikke 40 liksom. Blir for dumt å gnåle sånn om det, når du vet at du er veldig ung fortsatt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg