STILLE FØR STORMEN

God formiddag! Lenge siden jeg har blogget så tidlig på dagen kjenner jeg! Men gøy å kunne gjøre det igjen, nå som hverdagen alene endelig begynner å bli enda mer rutinert enn tidligere.

I dag skal vi på stranden med litt familie, så dagen blir nok både hektisk og veldig fin. Akkurat nå sitter barna i sofakroken helt stille og rolige – hadde det ikke vært for at de sitter innenfor rekkevidde slik at jeg kan se dem – hadde jeg trodd at de var i gang med å finne på noe tull. Stillhet er kanskje deilig for noen, men for oss med små barn er det sjeldent et godt tegn – spesielt om du ikke kan se barna 😂 Som oftest blir det fullt tempo hele dagen fra morgen til kveld på dager som dette, og barna koser seg så på stranden med å bade, leke, spise litt lunsj og snacks. Derfor prøver jeg å nyte stillheten ekstra mye akkurat nå!

Som dere kanskje ser har jeg ikke på meg selvbruning i dag, det er så klart uvant men ganske deilig når jeg skal være ute hele dagen 🌞

Vi har allerede vært på matbutikken i dag for å kjøpe med oss litt mat og drikke til stranden – vanligvis foretrekker jeg å ha planlagt litt på forhånd slik at jeg kan ta med hjemmelaget chips, egenlagde smoothies til barna og sånt – men vi avtalte først i går kveld at vi skulle på stranden i dag, så derfor ble det som det ble i dag. Vi har allerede spist frokost her hjemme tidligere i dag, og da vi gikk forbi favoritt-iskremen min på butikken i dag klarte jeg ikke å la være å plukke den med meg også 😍 (Ja, isen er vegansk – og nei, ingenting av dette er reklame eller produktplassering) 🙈

Håper dere får en nydelig dag i solen – gleder meg til å oppdatere dere senere i dag!

5 kommentarer
    1. Anonym: Hei! Absolutt, men hadde du visst hvor sjeldent jeg gir barna sukker – så tror jeg ikke det gjør så mye at de fikk en eplejuice-kartong hver, banan, jordbær og kjeks (det var alt de fikk av det som var på avbildet på disse bildene)

      Ser at du i det andre kommentarfeltet mener at det er hysteri at barn ikke skal ha i seg sukker. Jeg er ikke hysterisk og synes det er helt greit å gi barna mine sukker en gang i blant. Men jeg synes det er greit å sørge for at det ikke skjer hver dag, fordi sukker ikke inneholder en eneste ting som kroppen faktisk trenger 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg