DU SER JO GRAVID UT!

Noen ganger er jeg sliten, og da ser jeg naturligvis sliten ut.

Og et par ganger i året er jeg opplagt, og da ser jeg opplagt ut også.

Men jeg ER selvsagt ikke gravid, bare fordi magen min ser litt gravid ut noen ganger. Haha!

Vær så snill å husk på at jeg selvfølgelig viser meg fra min beste side på bloggen. Jeg har dårlige dager jeg også, hvor jeg både ser og føler meg ganske… sliten- for å si det sånn. Jeg er bare et menneske jeg også, og absolutt ikke noen polert versjon av meg selv 24 timer i døgnet.

Kroppslig er det noe som skjer etter du får barn – men dette er selvfølgelig veldig individuelt. Jeg har vært superheldig og blant annet ENDELIG fått former og ikke minst hofter. Men i gjengjeld er det slik for meg at dersom jeg spiser noe, så ser det brått ut som jeg er 4 måneder på vei. Men er det så nøye da? Gjør ikke meg noe at jeg ser gravid ut etter middag og på kvelden etter at jeg har dyttet i meg et par bokser iskrem og noen boller. Så lenge jeg ikke faktisk er gravid, så skal jeg da overleve det – og akseptere det faktum at det er enkelte ting som endrer seg etter man har båret frem to barn.

12 kommentarer
    1. «og akseptere det faktum at det er enkelte ting som endrer seg etter man har båret frem to barn»
      Hei! Jeg synes du er imponerende flink til å skrive reflektert og godt, men jeg lurer på hvorfor du ikke ser det på samme måte når det gjelder brystene du ønsker å operere?

    2. Det kalles å være oppblåst. Kan være under mensen eller det kan være noe hun har spist så gjør at magen er mer oppblåst .

    3. Anonym: Hei hei! Først vil jeg bare si tusen takk for fine ord 🙂

      Brystene er noe jeg så og si alltid har hatt komplekser for, det til tross for at når jeg i dag ser tilbake på før jeg fikk barn – ikke hadde noen grunn til å ha komplekser. Men uansett er det noe som derfor sitter ganske dypt i meg, så jeg tror det handler mest om at det av den grunn er utrolig vanskelig å akseptere på samme måte.

    4. Dette er noe som skjer med nesten alle. De fleste eg kjenner og blandt annet meg selv ser fort 4mnd på veg gravid ut etter å ha spist en salat liksom, hehe. Veldig irriterende, men sånn er dt jo bare.. teit folk må påpeke alt.
      Ha en fin sommer fine deeg:))

    5. Du ser flott ut, og jeg synes du er heldig som har fått litt former 🙂 Håper jeg får litt mer former selv etter nestemann (som endelig er på vei, hurra hurra)! Jeg ser fortsatt ut som en sånn “pinne kvinne” (sitat fra andre mer fyldige damer :p – rart hvordan det liksom er greit å si, men det er en annen diskusjon). Kanskje du forresten kunne laget en innlegg med navneforslag?

    6. Hei.
      Jeg synes du er kjempe flott og jeg kjenner jeg blir litt irritert på dine vegne når folk sier sånt. Jeg også har det problemet at jeg blir oppblåst etter å ha spist og jeg er bare far.
      Men ha en fin sommer videre vakre deg 😀🤠

    7. Herregud, du er kjempefin! Uvitende mennesker som kommenterer slikt. Har akkurat født mitt første barn, og med det kommer det litt løshud og en annerledes kropp – men .. jeg elsker det 💕

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg