JEG FORTJENER DET

Helt siden vi kom frem til Gjøvik har jeg bare tatt det helt med ro, og siden det bare er meg og eldste sønnen min som er her denne gangen – så får han masse tid  med besteforeldrene sine – altså mine foreldre. Pappa har tatt seg litt fri denne uken, og mamma har også fri – og gutten min er derfor sjeleglad for å få så mye tid med dem. Han leker, de drar ut på stranda, bader, og besøker venner av familien. Jeg fortjener å få slappet litt av jeg også, så jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke er med på alt de tar han med på. Jeg tror dessuten det er fint at jeg ikke alltid er med også, at de bare kan være barnebarn og besteforeldre sammen ❤️

Akkurat nå er de på Ikea, mens jeg ligger hjemme. Jeg er ikke i min livs beste form, ellers skulle jeg gjerne blitt med – for nå som jeg holder på å ommøblere hjemme hadde det virkelig passet bra med en Ikea-tur. Men det får jeg bare ta igjen!

Det er forresten så uendelig deilig å få middag servert, at noen vasker klærne mine og så videre. Jeg er jo vant til å gjøre det meste på egenhånd og tar derfor ikke disse gledene for gitt i det hele tatt! Det er som en drøm. Haha!

Jeg må også bare beklage at jeg ikke får oppdatert dere like hyppig som jeg ønsker om dagen, det kommer til å gå seg til men akkurat nå trenger jeg å ta tiden min til å bare slappe av og komme meg litt. Uansett hva dere gjør eller hvor dere er nå i fellesferien, så håper jeg dere koser dere masse. Jeg gleder meg til å skrive til dere senere, og ønsker alle sammen en kjempefin onsdagskveld videre!

18 kommentarer
    1. Til Leona: so what? Om hun ikke har skrevet noe om det eller i det hele tatt gjort det har vel ikke du noe med?
      Har tatt silikon selv og gikk ikke rundt å ropte det til alle rundt meg.

    2. Litt trist at du skulle bli en av mange i din generasjon som er operert. Virker som en veldig lettvint løsning for meg… vært vårt valg, men synes det er tragisk at dette blir «normalt» for jenter i din alder og yngre.

    3. Monica: Hei!

      Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke ønsker dette som et tema på bloggen, verken i kommentarfeltet eller ellers – og håper det kan respekteres.

      Jeg synes for øvrig det er en stor forskjell på det å ta silikon som 18-åring med sparepenger, og det å ta det etter å ha fått flere barn.

      Ønsker deg en fin helg 🙂

    4. Pleier aldri kommentere blogger men nå må jeg. Dere som driver og zoomer inn på bilde og ser støttebh må seriøst komme der av internett. Det er sommer, kom dere ut! Fokuser på livet rundt dere, ikke hva en person dere ikke engang kjenner gjør. Blir seriøst irritert. Og Jessica? Ikke bry deg. Folk må bare ha noe og klage på. Du virker som en fantastisk mamma, og en bra person<3 Ikke la idioter ødelegge for deg, du vet hva som er best for deg og ikke. Ha en kjempefin sommer<3

    5. Åååå herrefred la nå Jessica vær i fred. Hu har tatt silikon, å nai, d e jo nesten verdens undergang. Våkn opp folkens. Jissus, eg tok silikon når eg va 19 år, å ingen sa noke om det. Eg tok fordi eg fikk barn som 15 åring å brystene mine ble «ødelagte». Å i dag e eg snart 30 år å er like fornøyd me dei små silikon brystene mine. Dåkke må huska at me jentår må vær fornøyd me oss sjøl å hvis me vil fiksa noke, så jørr me det for oss sjøl å kje at andre så har påvirket oss. Alt fokus på ka bloggarne jørr. Noken blogger at tatt av me operasjonar, å uskyldige 2 barnsmoren jessica har tatt silikon. Då e d krise asså👍🏻👍🏻😂 må nesten le ka folk kommentere her asså. La nå me jenter bestemma ka me vil me kroppen. 👍🏻 Du e flott Jessica ❤️

    6. Syntes det er tøft av deg jeg skjønner også at du som en 20 åring vil ha fine pupper, noe man mister litt etter og ha blitt mamma. Er jo en privat kroppsdel så absolutt ikke noe du må dele, og du er jo mammablogger ikke skjønnhetsblogger! Så det er jo ganske lite relevant at du skal måtte dele i følge noen 😅😊 tøft av deg som turte og legge deg under kniven må jeg si å

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg