BESTE DAGEN PÅ LENGE

Endelig hjemme! Det er så godt å være tilbake i eget hjem. Vi har hatt noen fine dager i Gjøvik, så kanskje blir det ikke så lenge til neste gang. De siste dagene har jeg blant annet har vært på IKEA og fått kjøpt mer til leiligheten, møtt noen venner, hatt tid med familien og slappet en god del av. Foreldrene mine kommer for å besøke meg og barna allerede neste uke – så det er i hvert fall ikke lenge til vi ses igjen! Det gjorde det litt mindre trist å dra fra dem i dag

Ellers? Jeg kom hjem til en vanvittig lykkelig liten gutt som hadde savnet meg noe enormt, siden han vokser så mye om dagen føler jeg at han har lært så mye og utviklet seg masse bare siden jeg dro forrige mandag. Veldig gøy! Åh, det var så godt å se han igjen at jeg ville aller helst bare grine… Elsker å være mamma😭

Dessuten hadde også pakken min med nye sommerklær kommet, og det er sånne små ting som jeg setter så stor pris på. Å kunne prøve nye klær. Haha! Høres sikkert idiotisk ut, men det skal ikke så mye til før å gjøre meg glad. Litt god mat, musikk og Nelly-haul for meg selv (Nellyklær er jo tross alt obligatorisk for oss bloggere) og så har jeg det helt topp. I kombinasjon med og endelig være hjemme i egen leilighet og verdens herligste sommervær så får det jo knapt blitt bedre egentlig.

Jeg har hatt en av de beste dagene på veldig lenge, og jeg merker bare at jeg synes livet er så ufattelig fint akkurat nå ❤️

Klem

23 kommentarer

Siste innlegg