SKAL DU FLYTTE NÅ?!

Hei alle sammen!

For noen dager siden la jeg ut et bilde på Snapchat (@Mammasom16) om at jeg var på IKEA – uten at jeg tenkte noe videre over det la jeg bort telefonen min og storkoste meg på ikea (Ja, faktisk – jeg elsker Ikea) da jeg fant frem mobilen min igjen fant jeg ut at det var flere som trodde jeg skulle flytte. Jeg fikk jo nesten dårlig samvittighet og følte jeg hadde villedet de av dere som trodde dette 😂 

Jeg skal ikke flytte! Grunnen bak Ikea-turen er nemlig ikke mer dramatisk enn at jeg hiver ut en del møbler som jeg enten er drittlei og/eller som er ødelagte, stort sett sistnevnte – og da er jeg nødt til å kjøpe inn nytt. Denne gangen på Ikea skulle jeg for øvrig ikke ha med noen svære møbler hjem, men bare begynne å kjøpe inn det jeg mangler av litt mindre ting her hjemme! Blant annet erstatte speilet mitt som barna har klart å knuse, drikkeglass som de har knust de siste månedene, og ja.. Dyrt å ha barn, enda dyrere å ha barn som har uhell i hytt og pine. Haha! Sånn er det å ha barn da, og nå har jeg heldigvis fått kjøpt en del plasttallerkener, kopper og skåler til barna også – slik at de i hvert fall ikke får knust noe av det fremover.

Noe av møblene som skal ut er spisegruppen som er så og si ødelagt, så vet ikke en gang om jeg får solgt den. Jaja, ut skal den i hvert fall uansett. Skjønner ikke hva jeg tenkte på da jeg kjøpte hvite spisestoler. HVITE. Og et trebord som det omtrent ikke går an å få vekk noen ting på – ved mindre du skurer med skurekrem og treverket dermed blir ødelagt. Aldri mer! Noen ting må jeg tydeligvis lære på den harde måten, for jeg fikk utvilsomt noen advarsler av mine kjente da jeg kjøpte disse møblene – men det er veldig lett å være etterpåklok, da. Gleder meg til å vise stuen vår når den er ferdig!

I morgen er det Stavernfestivalen for min del! Jeg gleder meg veldig og skal oppdatere dere underveis. Håper dere koser dere og har en kjempefin onsdagskveld videre!

1 kommentar
    1. Ganske ufattelig at folk som leser bloggen din ikkje fikk med seg at du faktisk snakket om å BLI der du er lenge pga barna og de kjenner huset og området og barnehage. Ting kan forandre seg selvsagt,men du sa jo at du ville på IKEA, ikkje for å handle til et nytt hjem. Eg er ofte på IKEA, ikkje for å flytte eller allitd shoppe-noen ganger kun for inspirasjon eller å bare titte. Eg og elsker IKEA 🙂
      Eg foreslår en lite voksduk som du kan kjøpe bla fra Jysk til bordet ditt. Da kan barna søle og grise og det vaskes lett av igjen. Og bruke annen duk ellers på bordet så må du ikkje selge eller kvitte deg med bordet om du liker det
      Barn vil lage bruksmerker i ALLE bord så er det sagt 🙂 Og bruke møbler er helt ok…..man finner ofte ting på finn.no også eller på FB så man kan også ha gjenbruk…min favoritt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg