EN OPPDATERING PÅ LIVET MITT

Dermed endte det med at jeg solgte fredagsbilletten min i går, fordi jeg kjente at jeg enda var i såpass dårlig form og hadde mye smerter. I dag er jeg heldigvis bedre, men siden jeg kun bestilte billett for torsdag og fredag begynte jeg ikke å lete etter ny billett til i dag. Ganske kjipt å gå glipp av det, men herregud – det kommer flere år. Jeg prøver alltid å unngå å bli deppa om jeg går glipp av ting, for det kommer alltids nye muligheter. Og jeg vet at det riktige var å dra når formen var så elendig. Heldigvis har jeg mye annet å se frem til i sommer også!

Denne helgen er barna mine hos besteforeldrene på en utrolig fin campingplass med skikkelig fine strender og alt – så jeg misunner dem litt og gleder meg masse til å få dem tilbake i morgen. I mellomtiden er det herlig å få meldinger, videoer og bilder av guttene mine som foreldrene mine sender meg. Det gjør meg så glad å se at de får et nært bånd til foreldrene mine, til tross for at de bor langt unna til vanlig. Det samme med besteforeldre på pappaen til guttene sin side – barna mine er så utrolig glad i alle sett av besteforeldre og oldeforeldre, og jeg kjenner meg ordentlig heldig over at barna mine har så mange som er glade i dem!

Til tross for at jeg har hatt fri i dag og i går, har jeg nesten ikke gjort noe husarbeid – hvilket jeg selvfølgelig angrer bittert på nå som det er litt kaotisk her hjemme. Derfor skal jeg bruke kvelden på å rydde og lage meg en god middag. Mens jeg tenker på hvor godt det blir å få guttene mine hjem igjen i morgen!

5 kommentarer

Siste innlegg