E-N-D-E-L-I-G!

Godt over 1,5 år tok det – men endelig kom dagen (les: natten) 😂

9 kommentarer
    1. Herlig 😀 Vet hvordan det er! Minste her begynte ikke å sove hver natt igjennom før hun var over 2 år..Før det var det bare sporadisk hun sov igjennom. Alltid så kom noe sykdom e.l og gjorde at hun våknet i løpet av natta og ville sove mellom oss i dobbeltsenga. Nå er hun 2 år og 10 mnd, og sover hver natt igjennom 🙂 Kjempedeilig når det endelig løsner!

    2. Oi du er tøff som har holdt ut så lenge vær natt 😅😅 (har ikke barn selv så vet ikke hva som er mest vanlig, bare hørtes slitsomt ut haha)

    3. Anonym: Hei du!

      Kopiert overskrift? Fotballfrue, mener du Caroline Berg Eriksen?? Jeg leser ikke bloggen hennes – men jeg skrev dette blogginnlegget i stad og jeg kan love deg at jeg aldri kopierer noe fra andre 🙂

      At man kan ha like overskrifter med tanke på mengden bloggere i Norge ser jeg ikke bort i fra da 🙂

    4. Ja, samme overskrift som CBE fra 12. Juli, dog i store bokstaver og utropstegn. Morsomt sammentreff, tror neppe det var med vilje og CBE har nok verken patent eller noe i mot dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg