MINE FAVORITTER

Reklame | Inneholder annonselenker

God kveld dere! Jeg spurte på Instagram for en stund tilbake om dere var interessert i at jeg skulle begynne å legge ut lenker til hvor klærne mine er fra her på bloggen – sånn en gang innimellom. Jeg har fått med meg at det er veldig populært hos andre bloggere, og tenkte det kanskje hadde vært greit å teste ut. Det var 80% som svarte ja til at jeg skulle teste det ut, og 20% som svarte nei – derfor tenkte jeg å forsøke å teste det ut i dag!

Jeg tenkte å vise dere noen av mine favorittplagg for tiden. Om dere setter pris på slike blogginnlegg så gi meg gjerne tilbakemelding! Litt morsomt at jeg tør å legge ut dette i grunn, med tanke på at jeg tidvis har blitt kritisert for klesstilen min og diverse klesplagg jeg bruker 🙈 Men jeg er ingen moteblogger, virkelig ikke (!) Jeg bruker det jeg synes er fint og det jeg føler meg komfortabel i. Det synes jeg alle burde gjøre!

JUMPSUIT HER

Dette er det fineste plagget jeg har, synes jeg! Jeg elsker denne jumpsuiten. Den kom endelig tilbake på lager i går etter å ha vært utsolgt i flere uker, men det er snart tomt for størrelser nok en gang. Ikke så rart, da denne er SÅ fin og veldig komfortabel 🌸 Gleder meg allerede til å bruke den neste sommer, og ikke minst på ferie til varmere strøk.

CROP TOP HER 

Som dere kanskje allerede har lagt merke til med tanke på hvor mange bilder jeg har lagt ut av meg selv på denne bloggen, så er jeg utrolig glad i crop tops. Gjerne med høytlivsbukser til hverdags, eller så bruker jeg det også en del hjemme bare med joggebukser. Haha! 🖤 Denne er forresten på 30% avslag nå!

SORT BUKSE HER

Min favorittbukse!! Denne er så komfortabel og passer til alt. Vedder på at dere har sett at jeg har brukt den mye her på bloggen. Haha! Jeg bruker den hele tiden, såpass at jeg begynner å tro at de rundt meg er lei av at jeg går med den så mye 😂 Jeg har vasket den sikkert 100 ganger og den er fortsatt like fin, og helt normal i størrelsen! Er så glad for at jeg valgte å prøve å kjøpe den – jeg kommer til å kjøpe flere i andre farger. Har aldri vært så fornøyd med en bukse før, som ikke er jeans. Denne er i tillegg en drøm å ha på seg i forhold til jeans 👖

TOPP HER

De er dessverre utsolgt for denne i vinrød, men den finnes i vanlig rød, sort, hvit og gul. Har brukt den masse i sommer, både hjemme og ute. Denne er like fin med cardigan og høytlivsbukse, som med bare en shorts til på sommeren 🔴 

Søsteren min har vært på besøk hos oss her i noen dager, og i dag dro hun hjem. Barna synes det var litt trist, men det går aldri lenge mellom hver gang vi ses – så det skal nok gå fint! Vi har funnet på litt av hvert i dag, vært på kjøpesenter og tilbrakt litt tid med oldemoren til barna, spist lunsj, jeg har vært på møte med skolen, og så har Leo naturligvis vært en liten tur i barnehagen i dag også. Det ble for øvrig kun for et par-tre timer i dag, siden vi hadde lagt noen planer som barna skulle være med på. Og så spiste vi en god middag før søsteren min reiste, og barna fikk lekt masse med tanten sin. Alt i alt har vi hatt en veldig fin onsdag, til tross for at det har vært en skikkelig regnværsdag i dag! Men etter denne varme sommeren, synes jeg faktisk en regnværsdag nå er helt OK.

Håper dere har en veldig fin kveld videre, så snakkes vi igjen i morgen! 

8 kommentarer
    1. Veldig fint antrekk på det første bilde! Så nesten ut som du hadde blondt hår på første bilde til høyre, det kledde du utrolig godt!

    2. Hei. Så fine klær 😀 jeg lurer bare på en ting ang. operasjonen. Må man ikke gå med støtteBH i etterkant? Ser ikke du har på bildene, men kanskje du tar den av før du tar bilder?
      Ønsker dere en fin helg! 🙂

    3. Jeg lurte på når du skulle dele en nyhet? Skulle gjøre det ila uken (som har passert for en god stund siden )Har vært fast leser og venter i spenning:-)

    4. Mammatil3: Så hyggelig å høre at du venter i spenning! Jeg venter på det siste klarsignalet fra de jeg jobber sammen med nå (de jeg har bloggkontrakt med) så jeg beklager den ekstra tiden dette har tatt. 🙂

    5. Så bra. Gleder meg 😉 Du gjør en fantastisk jobb som blogger og mamma, tross din unge alder. Veldig reflektert. Heier virkelig på deg og gutta:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg