JEG SVARER PÅ RYKTER OM MEG SELV

I dag la jeg ut på både Insta og snapchat-story at jeg har fått spørsmål om jeg kan ha et “svarer-på-rykter”-blogginnlegg siden det er populært om dagen og har vært etterspurt i det siste. Jeg er jo ikke så glad i rykter (og glemte kanskje litt at rykter sjeldent er av den positive sorten, haha!) men prøver å lytte til hva leserne mine vil lese og høre mer om. Derfor ba jeg dere sende inn rykter eller andre ting dere har hørt – slik at jeg kunne svare på dem her på bloggen.

“Ryktes at du dater noen fra Gjøvik”

– Nei, jeg dater ingen fra Gjøvik. Men gøy at vi har begynt å si “date” – høres så mye bedre ut enn norske fraser som “holder på” som i “holder på å bli kjærester.” Haha!

“Jeg har hørt at du er gravid på nytt”

– Nei, jeg er ikke gravid.

“Har hørt at du er sleip og at du ikke er noe hyggelig i virkeligheten kontra på bloggen”

– Haha! Jeg har ufrivillig “resting bitch face” som det heter, det er overhode ikke meningen det er bare sånn jeg ser ut før du begynner å snakke med meg. Jeg er hyggelig mot de som er hyggelig med meg, og ekstra hyggelig med de som ikke er hyggelig med meg. Vet ikke hva som legges i at jeg er sleip, om du mener utspekulert så var jeg veldig utspekulert da jeg var yngre – så kanskje litt? Må vel ikke være negativt.

“Ryktes at du er forelsket i ******?”

– Ja, det er sant. Men jeg skriver ikke navnet hans her, så det får være vår hemmelighet.

“Jeg hørte at du tok sånn alt for mye silikon, 800 gram eller mer.”

– Nei, er du gal! Det hadde jeg aldri gjort. 

“Har hørt at du kuttet ut ei god venninne ut av livet ditt fordi hun visstnok fortalte videre at du var gravid da du var det første gangen, og at du ringte henne og skjelte henne ut”

– Dette var litt overdrevent, men stort sett er det sant ja. Jeg kuttet ut ei venninne som ikke klarte å holde det hemmelig at jeg var gravid frem til jeg selv ønsket å gå ut med det første gangen jeg ble gravid, noe som førte til at det gikk noen rykter om at jeg var gravid før jeg var klar for å “gå ut med det”. Jeg var ganske forbanna på vedkommende ja. Jeg gav henne tydelig beskjed om at det var veldig stygt gjort, men da Leo var 1 måned gammel ringte hun meg og beklaget seg og jeg beklaget meg. Har (så og si?) ikke snakket med henne siden, men håper hun har det bra. Man kommer ingen vei med å være bitter.

“Har hørt at du har vurdert å operere andre ting som feks nesa di?”

– Da jeg var yngre sa jeg alltid at jeg ville operere den ja, men det har jeg ikke lyst til lenger. I dag ser jeg at Leo har fått samme nese som jeg hadde da jeg var liten – altså at han har fått min nese. Jeg synes han er den nydeligste i hele verden, og ville selvfølgelig aldri i verden forandret noe med ham om jeg fikk muligheten til det. Og siden jeg vet hvor nydelig jeg synes han er med den akkurat den nesa han har, så vil jeg ikke gjøre noen verdens ting for å forandre min.

“At du og Fredrik hadde åpent forhold da dere var kjærester”

– Nei, det stemmer ikke. Åpent forhold er sikkert fint for de liker det på den måten og som trives med det, personlig kjenner jeg at det hadde vært veldig ugreit. Har jeg en kjæreste vil jeg at vi skal være eksklusive.

“At du noen ganger på bloggen later som at du har det så fint, når du egentlig ikke har det”

– Nei, jeg er bare ærlig om det dersom jeg ikke har det så bra jeg. Uten å la det ta for mye plass, selvfølgelig. Jeg vil jo at leserne mine skal synes det er koselig å lese bloggen min, men det betyr ikke at jeg er villig til å lyve for å utelukke at noen kan synes det er mindre koselig å lese bloggen min en gang i blant. Jeg tror det at jeg viser at jeg også har dårlige dager og dårlige perioder er med på å vise leserne mine at jeg er akkurat som alle andre, hvilket jeg er, og at det er med på å gjøre meg mer troverdig siden jeg ikke later som at alt er fint om det ikke er det.

Enkelte andre rykter var såpass drøye at jeg lot være å svare på dem, men jeg håper dere som ønsket dette blogginnlegget likte hvordan det ble ❤️

9 kommentarer

Siste innlegg